Arild Oldervoll Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 Ville bare minne alle sammen på høstinnsamlingen. Veldig viktig å gi visst du vil at fs.no skal bestå! Kan ikke se noen av de mest aktive fs.no'erene på listen. Ikke det at jeg skal snakke, har ikke gitt noe enda. Siter
Tom Jonny Pettersen Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 hmm det ser ut som om man skal nå målet glatt her.. Håper vi sprenger fjorårets innsamling .. Og til dere som hater påminnelser .. www.zipit.com . . .www.hysj.net.. [ 12.09.2002, 10:11: Endret av: Tom Jonny Pettersen ] Siter
Arild Oldervoll Skrevet 12. september 2002 Forfatter Skrevet 12. september 2002 Linkene dine virker visst ikke Tom Jenny. Men jeg håper at vi klarer å nå målet. Alle bidrag er viktige, ingen bidrag er for små! Siter
Helge Bø Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Arild Oldervoll: Linkene dine virker visst ikke Tom Jenny. Tom Jenny... Noe som overrasker meg litt med disse innsamlingene er at et stort antall givere er totalt ukjente. Denne gang er så langt hele 90% av navnene ukjent for meg, dvs at de ikke deltar aktivt i forumet. Men dette er jo selvsagt morro for Dag Siter
Tom Jonny Pettersen Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 LoL Tom Jenny .. Javel.. Helga .. Siter
Jørn Mikalsen Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 Hei hva er det jeg kan bidra med for å hjelpe? Siter
Arild Oldervoll Skrevet 13. september 2002 Forfatter Skrevet 13. september 2002 For bare beklage det der med tavnet, mente seff. Tom Jonny Men du Jørn kan hjelpe. Gå inn på fs.no sin framside og trykk på 'les mer' under 'Høstinnsamlingen er i gang' Siter
Tom Jonny Pettersen Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 Ingen problem Arild .. Men Helga må si unskyld også da LOL Siter
Geir G Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 Hva er vanlig og gi til insamlingen? Siter
Dag Johansen Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 Du gir hva du selv føler er riktig, og hva du har råd til. Snittet nå ligger vel på omtrent 250 kroner. At snittet ligger såpass høyt skyldes bl.a. at tre stykker har tatt illustrasjonen på forsiden bokstavelig og overført det beløpet som dere ser der Siter
Helge Bø Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 quote: Opprinnelig postet av Tom Jonny Pettersen: Ingen problem Arild .. Men Helga må si unskyld også da LOL Han har jo gjort det han som bomma på navnet ditt, jeg har da ingenting å unnskylde... Du må gjerne assosiere meg med en kvinne om du vil. Det forteller jo mest om deg selv, og dine ønsketenkninger Siter
Tom Jonny Pettersen Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 LOL javel .. nei tror jeg tenker deg som en mann ja .. Kvinner er hakke lekkerer .. No Offense Siter
Asbjorn Furu Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 Hallo.Fant ikke igjen posten fra Dag der kontonummeret var oppgitt.Prøvde å sende mail til Dag direkte,men kom ikke igjennom. Noen(Dag?)som kan hjelpe en glad giver. ps.ordtak:Husk,intet kommer i en lukket hand. Asbjørn AFIS`n Siter
Olav M. Rønningen Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 quote: Hallo.Fant ikke igjen posten fra Dag der kontonummeret var oppgitt.Prøvde å sende mail til Dag direkte,men kom ikke igjennom. Noen(Dag?)som kan hjelpe en glad giver. ps.ordtak:Husk,intet kommer i en lukket hand. Asbjørn AFIS`n All info finner du her: Høstinnsamlingen God helg! [ 20.09.2002, 14:34: Endret av: Olav M. Rønningen ] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.