Gå til innhold

B767, Antalya til Leipzig-Halle


Anbefalte innlegg

I løpet av natten har jeg flydd hjem en gjeng tyskere som har vært og feriert i Antalya.

 

Nattens rute som ble fløyet var denne:

Rute.jpg

 

ACARS-rapport for turen:

ACARS.jpg

 

Etter litt forsinkelser, taxet vi ut 02.05Z. Vi hadde kun en maskin forran oss, en business jet som også skulle nordover. Fortsatt ganske så mørkt når vi forlater Antalya

2010-7-20_0-43-49-310.jpg

 

2010-7-20_0-44-6-952.jpg

 

Klatrer ut av Antalya. Flyplassen har blitt flott etter at Aerosoft fikk lagt sin hånd på den.

2010-7-20_0-47-1-458.jpg

 

SID'en som ble valgt gir oss beskjed om en lang og stor nesten 270 graders sving før vi kommer inn på ruta vår mot Leipzig-Halle.

2010-7-20_1-0-26-414.jpg

 

2010-7-20_1-0-33-395.jpg

 

Tar ikke lange tiden når vi kommer opp på FL370 før sola titter fram

2010-7-20_1-8-39-289.jpg

 

2010-7-20_1-27-11-267.jpg

 

2010-7-20_1-35-25-551.jpg

 

Jo lengre nord vi kommer og jo lengre tiden går, så kommer dagen for fullt.

2010-7-20_3-25-31-155.jpg

 

Uten noen problemer på turen når vi fram til destinasjonen, her har vi fanget ILS og er på vei inn til 08L

2010-7-20_3-42-55-153.jpg

 

Landingen foregikk uproblematisk, og så var det å ta fatt på den lange taxiveien til apron, først over Autobahn og jernbanen.

2010-7-20_3-52-9-171.jpg

 

Parkert og shutdown og passasjerene forlater flyet før det klargjøres til neste tur.

2010-7-20_4-3-54-510.jpg

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

WOAW :o:o dette må da være FS9 ? Sånn kan man jo ikke fly i FSX ??.......... :tired: . Førsteklasses presentasjon, stemningsfulle bilder, høy grad av realisme!! Nå må da disse FS9-syterne begynne å få opp øynene for at FSX IKKE bare handler om VFR-flyvning, men at ALLE kvaliteter fra gammelsimmen er løftet opp mange hakk, og at det er et hav av nye realismefaktorer i FSX.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for flott feedback fra dere alle :)

 

Morro å lage litt reportasjer når man får slike tilbakemeldinger.

 

Enda mer morro ble det når jeg fant et lite logg-program som passer meg utmerket og som for min del gir meg absolutt det jeg trenger og skaper litt mer realisme og oversikt over mine flights.

 

Flight Tracker (Time to Fly!) Edition er det som jeg bruker og som gir meg ACARS, både under fligt og ulike rapporter etter gjennomført flight. Det gir meg også visuelt oversikt i Google Maps hvor jeg er til enhver tid og mulighet til å importere flydd rute til Google Earth i ettertid.

 

For meg som finner FSX sin loggbok elendig, men ikke ønsker enorme syste som FlightKeeper, er dette lille programmet midt i blinken :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jättefina bilder det här! Blir lika sugen varje gång att köpa mig en FS dator igen, men det får nog vänta.

 

Om jag skulle komma på något "negativt" att säga så är det väl att registreringen inte stämde på flygplanet som på flightplan, men som sagt, fint dokumenterat. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Ja takk begge deler sier nå jeg.

 

Fantastiske bilder som dette setter jeg stor pris på uansett om det er FSX eller FS9.

 

He he, der fikk vi lurt fram den karen også ;) . Jeg kunne ikke dy meg, det er ingen ting som får opp temperaturen mer enn å nevne FS9 mot FSX :grin: .

 

Og for ordens skyld, det er IKKE noe galt i å fly både FS9 og FSX. Det som er galt, og som fremdeles foregår, er all nedrakkingen på FSX av simmere som av en eller annen grunn ikke takler FSX-kvaliteten :whistle: .

 

Jeg har sagt det før og gjentar det gjerne, jeg har INGEN TING I MOT at noen flyr FS9,...... (eller FS2000 eller andre sims for den saks skyld).

 

God sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det står i signaturen så har jeg en maskin bestående av:

 

ASUS P6T Deluxe V2, X58, Socket-1366 DDR3, ATX, SLI&CrossFireX, Firewire, 2xGbLAN, 3xPC

Intel Ci7 920 Quad, klokka opp til 4,0 GHz

3x2GB Corsair xms3 1333MHz

Gainward GeForce GTX 275 896MB PhysX PCI-Express 2.0, "Golden Sample", DVI, native-HDMI

Corsair HX 750W PSU ATX 12V V2.2, 80 Plus Gold, Modular, 4x 6+2-pin PC

 

En Raptor-disk på 150GB og 3 500GB WD-disker.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tweaks i fsx.cfg er om jeg husker rett:

 

[Display]

RUNWAY_LIGHTS_SURFACE_SCALAR=1.2

RUNWAY_LIGHTS_VASI_SCALAR=1.2

RUNWAY_LIGHTS_APPROACH_SCALAR=1.2

RUNWAY_LIGHTS_STROBE_SCALAR=1.0

TEXTURE_BANDWIDTH_MULT=80

TextureMaxLoad=2048

 

[Main]

FIBER_FRAME_TIME_FRACTION=0.25

 

[GRAPHICS]

HIGHMEMFIX=1

 

[JOBSCHEDULER]

AffinityMask=14

 

 

Dette var vel mine tweaks i FSX.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...