Gå til innhold

Norwegian Eagles - Eurovision 2010! (Sun 30th May)


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Norwegian_eagles_small.jpg

 

eurovision.jpg

 

--------------------------------------------------------

 

Da var det igjen på tide med den årlige Eurovision Song Contest. Etter en velfortjent seier i fjor er det i år Norge som er arrangør!

 

I den sammenheng vil det falle Norwegian Eagles naturlig å arrangere en groupflight i denne sammenheng!

 

Det spennende med denne groupflighten er at vi ikke vil vite hvor vi skal dra før vinneren av Eurovision 2010 er kåret! Destinasjonen vil bli bestemt ut i fra vinnerland og den mest populære destinasjonen i dette landet!

 

Groupflighten vil finne sted søndag 30. Mai, med avgang fra Gardermoen kl. 18:00 UTC.

Det er noen regler som vi må følge for denne flighten, i tillegg til de vanlige "normene" og reglene vi har for Norwegian Eagles. Alle flytyper må være i samsvar med de flytypene flyselskapet du velger opererer med i virkeligheten. Flytypen trenger IKKE å være av samme type de operere på denne ruten i virkeligheten, men må være ett realistisk valg sett opp i mot de øvrige flytypene i selskapet. Selskapene dere kan velge imellom er som følger:

 

  • Norwegian Air Shuttle
  • Hvilket som helst nasjonalt flyselskap som tilhører vinnerlandet
  • Charterselskap som opererer ut fra Norge til denne destinasjonen i virkeligheten

 

Flightplan og ruteinformasjon vil bli lagt ut ila. søndag morgen!

 

Norwegian Eagles ønsker deg velkommen ombord!

 

sharethemoment-RESIZE-s925-s450-fit.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenstig opplegg, Ivar, hadde vært kult å deltatt! Jeg stikker dog til Oslo irl to timer før dere drar fra Oslo, for å få med meg årets konsert. Nei, jeg snakker ikke om artister fra diverse land som står og gjøgler til playback, men de legendariske gutta i AC/DC :) Det var nattens lille OT-skryt, jeg ønsker dere alle en behagelig reise til det landet som måtte vinne, god tur! :)

 

Ps, hva gjør dere om det er Norge som vinner? :crazy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har konkludert med at Norge med vilje presenterer en dårlig låt i dag på ordre fra Finansministeren etter at han fikk regningen fra Eurovision oppsettet, arrangerer vi det neste år er vi offisielt konkurs. :grin:

 

Hvor tror dere turen går folkens? Jeg holder faktisk en liten knapp på Frankrike, og kanskje til og med Danmark! Island har muligens en liten mulighet, men dit er det jo ingen som tørr fly.. :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[size:17pt]Turen går til Hannover, Tyskland![/size]

 

Germany-Map-Flag.jpg

 

Gardermoen (ENGM) -> Hannover (EDDV)

ETD: 1800 UTC

ETE: 1h 25min

ETA: 1920 UTC

Route: SKI UT551 AAL UP615 LBE

Distance: 482 NM

 

Anbefalte flyselskap:

*Germanwings

*Lufthansa

*Welcome Air

 

Vi møtes som vanlig til en hyggelig prat på ts.vaccsca.org-> Norwegian Eagles!

 

-------------------------------------------------------------

 

[video:youtube]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyskland vant,isj. Kjip sang, men dama var jo lækker.

Jeg blir med, vet ikke som hva enda. Noen charter dit går det vel ikke? Vi burde jo flydd ENGM-EDDM-EDDV når vi først skulle gjøre det "for Tyskland", siden både AB og LH gjør det in real. SAS flyr om CPH og Norwegian flyr jo ikke dit.

 

Foreløpig:

 

BER247

B738

Gate 46

 

I won't be in your way. :grin:

Redd for den "store stygge ulven" Ivar? :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom det er mye cargo i forbindelse med dette arrangementet, så har det blitt hyret inn en 767 Cargolux som tar cargo tilbake til Hannover. Dette dreier seg i stor grad av lydutstyr, PR-materiell, kostymer og ulike effekter. Dette skal brukes videre i markedsføringen av Lena i hjemlandet etter seieren.

 

Cargolux B767

 

Ramp 205

 

AW584

 

(Om denne godkjennes av sjefen sjøl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...