Members Ivar Hestnes Skrevet 5. april 2010 Members Del Skrevet 5. april 2010 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Aaaah denne er berre heilt fantastisk :grin: Flirar like mykje kvar gang eg ser den :grin: Brødrene Dal er heilt RÅTT! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Flyr eller kjører :whistle: :grin: Veldig morsom denne Husker første gang jeg så denne da jeg var liten, og lurte på hvordan de kunne kjøre rundt med et fly på veien :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Herlig gjensyn med KLM. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Takk for linken, aldri sett denne før, men lo godt ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Brødrene Dal, genialt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Haha! God gammel klassiker den der. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Bra stilkarakterer da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Rigtig bra! Minder mig om denne: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.