Gå til innhold

ANG FLG 2010


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad

Hei folkens, jeg har desverre en melding at det kan se ut som det blir veldig vanskelig og gjennømføre FLG i år. Lokalene som vi skal benytte har desverre blitt stengt for offentlige arrangementer pga et meget skjelden virus som jeg aldri hadde hørt om tidligere, JHBLAG 2010 Viruset.

 

Men vi prøver igjen neste år, og vi har fortsatt en liten mulighet igjenn. OK, jeg kommer tilbake med mere info så snart jeg har dette... Beklager så mye og fortsatt god påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha Geir! Da jeg leste dette for første gang tenkte jeg "i alle dager, ett virus bare i en konferanserom?" jaja, det får bare være greit det da.

 

Men ser jo nå at dette var en gjennomført aprilsnarr :grin:

 

God Påske Mr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Ja om det enda bare hadde hvert aprilsnar....men kommer tilbake, jeg har også googlet dette, men ingen ting ligger på nettet...jeg skulle få en forklaring i løpet av dagen, tror ikke de selv viste hva dette var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir-Finstad

Da har jeg fått bekreftet hva dette viruset var:

 

JHBLAG 2010 viruset var: Jeg har blitt lurt av geir. :-) det var jo forsøket verdt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...