Gå til innhold

AA One World - High Definition


K J

Anbefalte innlegg

Bad excuse!

- Du må huske at det bare er FlightSim og at fly ikke blir "skitne" så vidt jeg kjenner spillet.

 

Poenget mitt til trådstarter er at det å poste noen bilder av et fly i FS og derettet overskryte hvor realistisk det er (når det ikke er det), er tåpelig spør du meg.

 

For all del, det var stilige bilder, men kvalitetsmessig var det helt greit.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Mit fokus ligger også primært på selve kvaliteten af dette repaint.

 

Og den kvaliteten behersker du til fulle, meget bra fotokvalitet over bildene!!

 

Poenget mitt til trådstarter er at det å poste noen bilder av et fly i FS og derettet overskryte hvor realistisk det er (når det ikke er det), er tåpelig spør du meg.

 

Kan ikke se at trådstarter skryter på seg noe som helst. Målet var, som han selv sier, å vise kvaliteten på paint`n.

Og det synes jeg han gjør på en forbilledlig måte!! Og det dokumenteres ytterligere på bildene Jan Arild tilføyer. Det viser jo hvor nært FS er kommet virkeligheten, og det har Kristian klart å demonstrere med knallgode screenshots!

 

Hva man selv mener har man selvsagt lov å beskrive, men da synes jeg man skal være konstruktive, og ikke komme med noe som ligner personangrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig realistisk ut. Likte spesielt detaljen med oljesøl på halen, sånt skaper god stemning.

 

Jeg kan dog se hva Jonas mener, med at kroppen kanskje er litt vel skitten i forhold til de bildene som blir vist over her, men dette kan for alt jeg vet være snakk om variasjoner fra dag til dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tak for kommentarerne så langt!

 

Jonas, jeg har på intet tidspunkt påstået at det var "realistisk", og hvorfor skulle jeg skryte, når jeg ikke selv har lavet repainten? Jeg forholder mig KUN til KVALITETEN (dvs. den høje opløsning).

 

Det er Captain Sim sin model denne. Den er langt mere detaljeret både ude og inde, i forholdt til QualityWings, og CS-modellen giver mig tilmed bedre FPS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...