Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ofte problem når jeg vil svare på eller legge inn et nytt emne. Fra å være pålogget klikker jeg videre til det forumet som er aktuelt og dermed er jeg avlogget og får ikke lagt inn noe som helst. Denne gangen huket jeg ikke av i rubrikken "husk meg" og dermed gikk det greit ....?

Skrevet

Hm, riktigt irriterande det här!

När jag loggar in på huvudsidan, så ser jag inloggad ut på första forumsidan. Går jag in i snackbaren så är jag inloggad men om jag klickar på kaffekroken så är jag inte längre inloggad.

ps: Använder man avancerad sökfunktion så kan man inte söka i snackbaren, why?

Skrevet
ps: Använder man avancerad sökfunktion så kan man inte söka i snackbaren, why?

Fordi du ikke er innlogget vil jeg anta..

Jeg får i alle fall søkt på snackbaren også. Men eier av nettstedet er sannsynligvis så flau over innholdet der nede, at den forumdelen bare er tilgjengelig for innloggede medlemmer. ;)

Skrevet

Sjukt irriterande problem det här! Kan inte ansvarig för forumet se till att fixa det på något sätt?? Använder IE9 nu och varje gång man kommer hit måste man logga in. Varje gång jag klickar på ett nytt forum, måste jag logga in igen! :mad:

Skrevet

coockies finner du enklest på denne måten, hvis du ikke vil slette alle automatisk.

Finn flightsim.no cookies i denne mappa:

Click, Tools>>>Internet Options>>>General Tab>>>Browsing history, Settings>>>View files

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...