Gå til innhold

Her er en ATC Mix som jeg har mekka selv!


O85_

Anbefalte innlegg

Ok, dette tenlte jeg:

 

1. F***, headsettet mitt knakk, fram med tapen. Nå er det virkelig på tide at eg får meg et nytt sett.

 

2. Hvor blei det av den ford**** filen da?

 

3. Får leite den frem ved å starte winamp først (jeg fannt filen, men winamp gjenkjente den ikke så måtte gjøre det slik.

 

4. F****, H******* S*******

 

5. Wow, supert, dritbra

 

6. Æsj få ikke helt til å høre hva de sier hele tiden, må justere litt i Winamp.

 

7. Den filen der var skikkelig digg!

 

8. Hva er den siste lydstumpen i sangen?

 

9. Nå tror jeg jeg får skrive hva jeg synes på fs.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig Arild. Jaja. Slik går det når en er overtrøtt "[Rullende

 

Jonas, skal si det var en eXtremt stilig remix "[stort . Jeg får om noen dager et musikkprogram som heter Reason 2. Tenkte å se om jeg fikk laget noe musikk, jeg også. Noen som har hørt om det?

 

Med vennlig hilsen

Roy Gjæringen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tipset Jonas. Du skjønner det at jeg har nettopp fått meg et musikkprogram selv, så da tenkte jeg å se om jeg fikk til en slik kul sak som du også har laget, med tiden.

 

For øyeblikket, holder jeg på å sette meg inn i programmets forskjellige funksjoner, og det er ikke bare bare det, skal jeg fortelle dere. Men heldigvis, har jeg kontakt med en dyktig musiker som gir meg gode råd.

 

Igjen må jeg bare ta av meg hatten for ditt mesterverk "[Cool]" .

 

Med vennlig hilsen ( musikkelskeren )

Roy Gjæringen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...