Gå til innhold

SAS paint ,LN-TUM (PMDG)


Anbefalte innlegg

Du skal ha all honnør for å gi deg ut på painting av fly til FS, men jeg må dessverre meddele at dette er en paint som jeg ikke kommer til å laste ned.

Ikke misforstå, du er langt på vei til å skape en flott paint, men alt i alt så blir denne for lite "skarp". Texturene på flyet er ikke klare nok og mange detaljer forsvinner i blur. Utgangspunktet er bra, men mye jobb gjenstår.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ha all honnør for å gi deg ut på painting av fly til FS, men jeg må dessverre meddele at dette er en paint som jeg ikke kommer til å laste ned.

 

Tror det må være bildekvaliteten vi ser her som gir det inntrykket Stian, jeg heller kunne ikke lastet ned denne ut fra disse bildene, ser mer eller mindre forferdelig dårlig kvalitet ut, unnskyld uttrykket Øystein.

 

For meg ser det ut som et bmp bilde har blitt redusert med over halvparten av størrelsen og kvaliteten.

 

Tror ikke painten er sånn i fs, håper i alle fall ikke det.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...