Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Ja, det ble litt av en uke. Hard konkurranse fra LCCC_CTR, så her måtte vi i tillegg holde åpent natt til lørdag og søndag for å klare en seier.

Vi som er aktive på ENOS har alle sammen gjort en super jobb, og alle har bidratt på forksjellige tidspunkt i løpet av døgnet, noe som har ført til at vi har klart å holde åpent på samme tid som LCCC, og dermed også klart å holde på det lille forspranget vi hadde helt til at seieren var i boks søndags kveld :)

Skrevet

Gratulerer! Dette var veldig bra jobbet!

Jeg trodde det var Anders som var litt trøtt da jeg jeg hilste god morgen til Oslo Control lørdag formiddag, og han svarte med god ettermiddag. Men så viste det seg at det var jeg som hadde stått litt sent opp - klokken var over 12, så Anders svarte helt korrekt :D

Skrevet

Ja, det ble litt av en uke i forhold til LCCC_CTR, men vi greide det :)

Virka som LCCC rett og slett ga opp søndagskveld, noe som også ga oss muligheten til å dra fra med en del ekstra timer :)

Også Gardermoen TWR greide seg bra med en 5. plass! ;)

2012_CTR_WK03.png

Anders

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...