Gå til innhold

Iron Mic "Trippel forsøk" på Oslo


Anders Henriksen

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

En liten nedtur var det at VATSIM ikke hadde registrert ENOR i Iron Mic opptellinga forrige gang. Vi var vinneren, det fikk de fleste med seg :) MEN vi kommer enda sterkere tilbake! :

 

[color:#000099][size:11pt]Denne uken så har vi tenkt på trippel forsøk på Iron Micen![/size][/color]

 

Oslo Control

Oslo Approach

Gardermoen Tower

 

Dette er tråden får å fortelle hvor mange timer du har logget, når du kan staffe osv, slik som den forrige.

 

Iron Mic uka starter 00:01z Mandag og avsluttes 23:59z Søndag.

 

Så har dere muligheten og ser at en av possisjonene er avlogget så hopp på possisjonen, vi trenger hvert eneste minutt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Forsøket deres på enor fikk noe godt med seg nemlig at enor etter dette er hyppigere bemannet enn tidligere! veldig bra, men altså enos denne gang! satser på at vi kan klare topp 5 på alle 3 nivå! gjerne topp 3 også ;) da skal vi være veldig fornøyd.

jeg har friuke fra havet og nylig ots fra app så jeg er med frem til helga da det er jobb i fengselet.

LYKKE TIL hele gjengen det kan vi trenge ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar jeg en liten pause.

I følge mine matematiske ferdigheter så har jeg sitti ca (bare ca) 6 timer på ENGM_APP

Vroute sier jeg logget på 0223 og nå er klokka 0816

 

 

(edit: + de ca 50 minuttene (eller hvor mye det var) jeg hadde før nettet ble borte

Får sjekke litt nærmere når vatsim.net fungerer igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...