Lars Hassel Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Grusing!! mike Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Gratulerer ATC Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Gratulerer så mye! Virkelig imponerendes innsats Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Vi er rå hehe! Grattis til alle co-atc som var med og takk til alle piloter som dukka opp dag etter dag for å holde oss våkne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Herlig! Gratulerer alle sammen,vel fortjent etter den store INNSATSEN fra oss alle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Urvik Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Sinnsykt bra folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Dette var så mye herlig lesing og egotrip at jeg velger å bumpe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Dette må vi prøve å gjenta, hvis vi har nok atc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 tror vi skal vente på vinterferietid eller noe først ihvertfall men jeg er gjerne med igjen jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Neineinei.. vi kjører på fra neste uke av :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Dere har kanskje merka at ENOS_CTR er mye oppe denne uka? Vi prøver oss på Iron Mic igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Hva med å prøve på det hver uke? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Lykke til gutter! Hadde vært moro om ENOS hadde fått det til igjen Skulle gjerne hjulpet til litt om jeg hadde tid.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Har et lite morgen skift som i går, men aner ikke hvor lenge jeg kan sitte, det er det sjefene i huset som bestemmer hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Åssen ligger dere ann? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 14. januar 2012 Del Skrevet 14. januar 2012 Pr. nå så leder vi med noen få timer, så ting kan snu fort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Ser ut til at vi vant gitt! Offisielle reultater kommer vel tirsdag/onsdag -ish Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Nice work! Grattis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Ja, det ble litt av en uke. Hard konkurranse fra LCCC_CTR, så her måtte vi i tillegg holde åpent natt til lørdag og søndag for å klare en seier. Vi som er aktive på ENOS har alle sammen gjort en super jobb, og alle har bidratt på forksjellige tidspunkt i løpet av døgnet, noe som har ført til at vi har klart å holde åpent på samme tid som LCCC, og dermed også klart å holde på det lille forspranget vi hadde helt til at seieren var i boks søndags kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Gratulerer! Dette var veldig bra jobbet! Jeg trodde det var Anders som var litt trøtt da jeg jeg hilste god morgen til Oslo Control lørdag formiddag, og han svarte med god ettermiddag. Men så viste det seg at det var jeg som hadde stått litt sent opp - klokken var over 12, så Anders svarte helt korrekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Ja, det ble litt av en uke i forhold til LCCC_CTR, men vi greide det Virka som LCCC rett og slett ga opp søndagskveld, noe som også ga oss muligheten til å dra fra med en del ekstra timer Også Gardermoen TWR greide seg bra med en 5. plass! Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Vi vant men allikevel mer enn 50timer bak forrige ukes vinner! som var Nicosia vi denne gangen slo! De hadde en åpningstid på 92,4% Det er bare sykt! Men gratulerer alle mann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Dette klarte vi Bra jobba! Blir sikkert litt mindre Oslo kontroll denne uken da Men håper det har bidratt til å trekke enda mer trafikk til onsdagen som kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Godt jobba folkens Med "litt" organisering så burde vi klare 100% Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Karlsen Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Gratulerer så meget til dere alle. Et spørsmål. Er det kun Europa som er med på Iron Mic? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wim Sjoholm Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Nei, det er hele verden. F.eks. Minnesota center vant iron mic'en en uke i fjor med 100% coverage. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.