Gå til innhold

Testflyging av Skywagon


Anbefalte innlegg

Endelig kom den - Carenados Cessna 185 Skywagon.

satt og trippet mens den sakte, men sikkert ble lastet ned - denne måtte bare testflyges med EN GANG!! :grin:

 

Da er selvsagt Tongass Fjords en bra match for kongen over bush maskinene. Og den skuffer ikke - dette var moro!!!.....

Nydelig utførelse. Førsteinntrykket er at den oppfører seg meget bra, og taildragger egenskapene er fine.

Kommer foreløpig bare med hjul, men vi håper på utvidelsespakker med flottører og ski.

 

Solid lydpakke!.... absolutt troverdig! :grin:

 

 

s1.jpg

 

s2.jpg

 

s4.jpg

 

s5.jpg

 

s6.jpg

 

s7.jpg

 

s8.jpg

 

s9.jpg

 

s10.jpg

 

s11.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei då håpar eg på at andre ønsker det for meg. Orkar ikkje registrere meg på enno eit forum :grin: Har du forresten testa PA32'n deira? Er ganske nyfiken på å fly litt Saratoga, men har ikkje funne ut så mykje om den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

:o :cry: UUÆÆÆÆÆÆ ! Råstilig arbeidsmaskin. Du er rask med nyhetene Gunnar, og dyktig med bilder og presentasjon!! Det er så det sviir i øynene........

 

Ser at Carenado prøver å skvise litt ekstra ut av denne modellen, ved å selge flottørutgaven som tilleggspakke. Kan ikke bebreide dem for det.

 

Er trygg på at dette er kvalitet, men venter likevel spent på dine erfaringer fra "bushen" etter som timene øker i loggboken ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Hæ, det var jo en "sjokk" opplevelese deluxe he he, hva skjedde?

 

Han var litt uheldig under en diskinstallasjon.....

Forhåpentligvis kommer han sterkt tilbake når abstinensene bilr for voldsomme....

 

Sklompfh :sick: abstinensene har hærjet lenge og voldsomt, så egentlig skulle jeg vært hentet av noen med hvite frakker for lenge siden...... :cry:

 

Men det som er enda verre ( :o ) : nå har jeg begynt å skli inn i en apatisk gifaen-tilstand, hvor jeg faktisk begynner å LIKE tilværelsen uten FS?!?! Plutselig fikk jeg tid til så mye annet, og det føles veldig fristende å bruke fritiden til helt andre ting ??

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør seg godt med pauser fra FS, jeg for min del driter meg ut på andre ting, har lenge slitt med "musesyke" og nå har det gått så langt at jeg ikke får spillet spill a klassisk skytespill osv. hvor musen er aktiv i bruk, men fremfor å ikke bruke data i det hele tatt (fryktlig tanke) så bytter jeg over til noe annet som roer ned musebruken, hjelper det, he he vel litt kanskje, kan jeg gå tilbake og spille, nope.

 

Så ja, en etterlengtet pause burde være godt på alle områder.

 

Beklager avsporing Gunnar..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

nå har jeg begynt å skli inn i en apatisk gifaen-tilstand, hvor jeg faktisk begynner å LIKE tilværelsen uten FS?!?! Plutselig fikk jeg tid til så mye annet, og det føles veldig fristende å bruke fritiden til helt andre ting ??

 

.......hvor lenge var Ernie i Paradis? Jeg kunne jo ikke sitte rolig i godstolen å lese ei bok, mens Gunnar flyr villmann med den ene lekkerbisken etter den andre :cry: !!

Jeg simpelthen bare MÅTTE ha denne Carenado-modellen :D . Herlighet for et fly.

 

car.jpg

 

Vi gærne har det godt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Mnja, det var ikke bare nytelse Johan, men jeg er enig i at man bør ta noen pauser, og da aller helst frivillig ;) .

 

Velkommen tilbake

Takker Pasi, men jeg var ikke så veldig langt unna :grin: .

 

Sorry Gunnar, mente ikke å kuppe innlegget ditt, ville bare si meg enig i at Carenados Cessna 185 er en fabelaktig fin modell, og at reportasjen din fikk fart på FSX igjen :blush: :whistle: :grin: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...