Thomas Thoresen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Her er episode 7 http://rapidshare.com/files/331838695/07_Ice_Pilots.part1.rar http://rapidshare.com/files/331847337/07_Ice_Pilots.part2.rar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hvorfor er det növendig â splitte de i to filer? EDIT:Rapidshare har jo alltid problemer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Thoresen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Fordi maks filstørrelse for gratis brukere er 200mb. Problemer med hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Serverkapasitet (BTW, kan anbefale MegaUpload ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Nå har jeg prøvd hele helga å få ned episode 7, men ikke pokker om de har kapasitet :c Kanskje blir det mindre hektisk når hverdagen er tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Johannesen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Takk til den som legger disse episodene ut her. De er kjempefine. Håper det kommer fler når episodene kommer ut. Har ikke hatt problemer med nedlasting, men så har jeg oppgradert nedlasting. Thor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Nilsen Skogvik Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Du må prøve midt på svarteste natta. ellers er det fullstendig håpløst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Har sett på ett par episoder..fyttigrisen de har det tøft, men voldsomt underholdende å se hva de gjør! Kjemperått program! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg har gitt opp rapidshare. Har aldri fått lastet ned noe derfra, og ikke har jeg tid til å vente heller. Har forsøkt å finne alternative plasseringer, men ikke funnet noe så langt ifht ep.7. Noen som vet om noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 http://www.pprune.org/dg-p-general-aviation-questions/397484-downloadble-links-ice-pilot-series-6.html Neste gang anbefaler jeg â laste opp til f.eks MegaUpload. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Thoresen Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Megaupload er drit tregt for meg, men dere kan alltids prøve. Ep.7 http://www.megaupload.com/?d=PVO6HJ8U Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Thoresen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ep.8 http://rapidshare.com/files/335326045/08_Ice_Pilots.part1.rar http://rapidshare.com/files/335335879/08_Ice_Pilots.part2.rar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Edit: Endre til www. i starten av lenka så funka den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Herregud da, er det sâ vanskelig for Rapidshare â utvide serverkapasitet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hehe, tydeligvis :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Du får betale då Johan. Så slepp du å vente. For dei kuttar ned kapasiteten for gratisbrukarar slik at dei som betalar får det dei betalar for Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Fikk tak i en av delene, fâr ta del to i morgen tidlig (Og BTW, har ikke kredittkort, tviler pâ at foreldre lar meg betale for sânt og, og jeg har penger nok til â betale. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Nei men då er det ingen vits i å klage heller :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Johannesen Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Helt enig. Kan ikke forvente at folk gjør ting gratis hvis en skal prøve å leve av det, selv om noen kan ha lite med penger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jo, for med deres nâvaerende service for gratis brukere kunne de likesâgodt kun latt premiums laste ned og stenge ute gratisbrukere :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Er jo i prinsippet det dei gjer hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Indeed(Gratisbrukere fâr kun laste fra 23-9 etter min oppfatning :grin:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Nokon som har episode 9 eller veit kvar eg kan finne den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Leter etter den selv, sier i fra hvis jeg finner noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 [video:youtube]MtUHDPwMl1Y Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Her kan dere finne alle episodene.. Ice Pilots All Episodes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 3 deler fra Rapidshare?! Detta kommer til â ta tid :grin:! Men Episode 9 er ikke der ennu.. Og Tom: Etter â ha sett den previewen kan jeg HVERTFALL ikke vente Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Thoresen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Han som legger ut episodene har ikke fått gjort det enda. Jeg har purra på han, så det skjer nok i løpet av kvelden håper jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Gi ut link så snart dere finner! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 @Thomas: Takker, da blir det vel Late Night With IcePilots :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.