Tom Knudsen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/article1418441.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Forseth Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 - Det har vært en stygg sidevind på flyplassen. Derfor klarte de ikke stoppe, sier operasjonsleder Besseberg. Nei....piloten gikk ikke rundt fra en mislykket sidevindslanding.....derfor fikk klarte de ikke å stoppe. Har selv brukt 3 forsøk på å karre meg ned på Framneslia i en 172 i stygg sidevind....tvilte AFIS´n på ferdighetene etter 2 go arround? Sikkert. Bryr jeg meg.....nope bedre det enn å havne i LLZ antenna...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Det er jeg helt enig i... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Tveten Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Kan man si at rullebanen var for kort ????? :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 "Alt er relativt"? :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Må ha vært vinden som var for lang :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Utrolig fart på det flyet. En kompis tok utsjekk på det for ett par uker siden. Måtte ta en 360 på finalen på værnes fordi farten, som lå like over farten du kan ta ut flaps på, Bare ikke ville avta Så kan vel være en utfordring å fly dette flyet ja.. Regner med det var en av eierene som fløy denne gangen, og regner med han har erfaring med dette flyet, menmen feilvurderinger skjer i alle nivå av luftfart.. Splitter nytt fra USA var det også, $500,000 omtrent? Håper ikke skadene var for store! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Men Anders da, hva skjedde med å vente på havarikommisjonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Forseth Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeje.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Blir som i skademeldinga: Elgen var ikke i den svingen da jeg kjørte der forrige gang,,,,,, Eller: svingen hadde en "kurve" som jeg ikke var klar over,,,,, Rullebana er vel mer enn lang nok den om en bare forholder seg til "realiteten". neida skal ikke gjøra narr av noe som like gjerne kan råke seg selv. Meneskelig feil er ganske enkelt,,,menesklig,, Slik som skjer det her akurat som da jeg i høst i ett øyeblikks uoppmerksomhet bremsa opp i samme øyeblikk som forhjulet var midt på gangfeltet :sleep: . Neste fraksjonen av ett brøkdels sekund hadde jeg Buell`n i "sidewiev" mens en kostbar skrapelyd lagde ett kjempe høl i sjela mi,,auauauau,,, Att det skjedde 700 meter fra heimen bare understøtter statistikken om att ulykker skjer som regel "i heimen", subsidiært i nærkringleiken :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.