Gå til innhold

Spesielle FS-fenomen

Anbefalte innlegg

Tenkte å starte en liten samletråd hvor vi kan poste bilder av forskjellige rare og artige bugs vi opplever i FS.

Jeg sparker det hele i gang med en litt spesiell opplevelse jeg hadde i går. Jeg fikk ikke sove, så i stedet for å ligge og stirre i taket så bestemte jeg meg for å lufte Aerosoft sin F-16 litt. Jeg gjorde en take off fra Rygge og etter en påfølgende low pass la jeg merke til en contrail et stykke over meg. Jeg bestemte meg for å hilse nærmere på, og etter et par minutter nærmet jeg meg vingen på en CRJ, men noe virket "unormalt"...

bug01.jpg

Det viste seg faktisk å være to identiske maskiner som fløy akkurat den samme ruten på akkurat samme tid...

bug02.jpg

Etter noen minutter i formasjon bestemte jeg meg for å dra tilbake til Rygge, selv om det kunne ha vært spennende å se hvordan de skulle lande slik :P

bug03.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off-topic siden det er X-Plane, men det får gå syns nå jeg :D

En Cessna 172 som drar en B-52 :confused:

screenshot_11-1.png

EDIT: Har forresten opplevd at jeg var rett bak en B747-400 på en langtur uten at noen la merke til det :grin: Rart, det virket mye nærmere i FS, nesten rett på hverandre som den CRJ'en lengre opp i tråden, men det er jo passe nære på bildet også :grin:

qantas.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...