Gå til innhold

Har Sverige en flightsim side på nett som denne her ?


Sondre Aabø

Anbefalte innlegg

Hejsan!

 

Nej, mig veterligen inte. Både positivt och negativt, det är ju, enligt min åsikt, bra att man inte "stänger in sig", jag tycker det är kul med Flightsim.no just för att det är en skandinavisk site. Samtidigt så kanske det skulle vara roligt för svenska entusiaster med en "egen" sajt i denna storlek (för visst FINNS svenska sajter "[smil]" ).

 

/hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej

Det finns väl ingen anledning att ha en svensk flightsim site så länge flighsim.no finns. En bättre flightsim site finns knappast. Den är professinellt layoutad och med ett mycket bra innehåll samt att den uppdateras dagligen. Dessutom är norskan inget hinder för oss svenskar eftersom språken är såpass lika. Jag tycker till och med att det är lite charmigt med norskan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

OK

Vis det var noen som lurte på om jeg kritiserte Svenskene her så var det ikke det for jeg lager Nasinge flyplass så jeg lurte på om jeg kunne legge det ut på en lik side som det her men på en svensk side. Legger den sef ut her også.

 

Hilsen

Sondre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Hans Pålsson:

Hej.

 

Det var inte min avsikt att säga att flightsim.no är dåligt på något vis. Jag har heller inget behov alls av en svensk motsvarighet! Men frågan rörde ju faktiskt om det fanns en sådan sajt, och svaret är väl nej - eller hur?

 

/hans

Svaret är nej !

 

SVORGE rules "[blink]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...