Martin Adam Martinsen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Selger Shuttle Barebone XPC modell SN41G2 med orginal og custom lager front og bærebag. PCen selges pga plass mangel. Spesifikasjon: CPU – AMD Athlon XP 2200+ Barton Ram – 513MB Ram Graphics Card – Integrert (kan leveres med ATI 9600PRO) Hard Drive – WD 40 GB DVD Combo Drive – NEC DVD brenner ND-3500A Pcen leverese med orginal Shuttle bærebag (se bilde) PCen kan leveres også med 15" HP LCD, tastatur og mus mot tillegg. Pris: Har ikke noe pris, gi et seriøs bud. Bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ram – 513GB Ram Såpass ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 LOL... 513 Gb.. og i den lille boksen... det må jeg si :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 Stakkarn, nå rettet jeg det opp slik at du skjønner at det dreier seg om MB... Fornøyd nå? :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 :grin: Tulla bare med deg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Pga plass mangel? :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enok Liknes Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Kom igjen, se om du klarer å finne flere ting å sette fingeren på! Hvorfor ikke la fyren selge den som han har lyst, isteden for at henge seg opp i bagateller i anonnsen!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Enok ta det med ro... Tok ikke det hardt jeg, måtte pare svare jeg For de som lurer. Ja plass mangel. PCen ligger i bagen i skapet, og jeg bruker den ikke, så ikke neo vits at den opptar plassen i skapet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Må bare legge til litt her jeg: Dette er en ypperlig PC til forskjellig bruk. Veldig enkel å ta med seg rundt, tar veldig liten plass. Min bror har tilsvarende, storfornøyd. Plassmangel, om noen tenker inne i kabinettet? Egentlig ikke. Spørs hva du har tenkt å proppe den full av. Slike kabinetter egner seg nok ikke for en skikkelig gamer, men til vanlig bruk, lett gaming osv er den midt i blinken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Dette var vel grunnen til at jeg byttet PC for å kjøre FSX. Blir fort litt varmt inni boksen der, men fungerer bra hvis du tar av kabinettet eller borer noen fine luftehuller til grafikkortet og prosessoren på siden. Jeg har også en til overs om det skulle bli kamp om denne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Begynte og lure på om den var 10 ganger større enn den så ut til ser du Sku gjerne kjøpt den. Trenger en slik liten hendig sak og mekke på i data og elektronikk timene, men desverre har jeg ikke penger for øyeblikket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Sorry Frank men å kjøpe en Barebone med tanken på Gaming, da har du alerede sovet godt i timen. Shuttle har aldri vært ment som Spill PC for spill som FSX eller Crysis eller andre. Det går fint å spille mindre krevende spill. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det funket da en stund... Inntil kassa og kjøleribbene ble såpass fulle av støv at det nesten ikke gikk rundt. SpeedFan er et must når du har en slik maskin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Ingen som vil ha billig PC? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Si en minstepris da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 8. november 2009 Forfatter Del Skrevet 8. november 2009 Den der var vanskelig. Jeg vet rett og slett ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Ingen tør og gi bud da vi ikke veit hva prisnivå disse kassene ligger på :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg byr ikke, men ut i fra spesifikasjonene så sier jeg ca. 2000kr, med ATI-skjermkortet inkludert. Har du noen bilder av den skjermen du selger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Her er skjermet. Det er en gammel HP compaq 1720 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hva anser du som et serriøst tilbud? Den er jo ikke dritrå sånn når det kommer til ytelse, men den fungerer jo fint som mediastasjon til musikk osv, opptar liten plass, støyer lite(?) og bruker lite strøm. Perfekt i en campingvogn, på hytta eller lignende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Bjørn: Jeg sammenlignet med en PC på komplett.no og kom med et anslag på ca. 2000kr, uten skjerm og annet tilbehør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Et lite ting. Den støyer. Har aldri sumlet meg til å bytte vifte på den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Jeg vet ikke hvor mye det er vært. 2000? 1500? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 1500? 1000? Noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Er på utkikk etter kabinett til en ekstern harddisk uansett, så kunne jo vært interessert. Er det serial-ata på hovedkortet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Adam Martinsen Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Desverre. Hadde tenkt selv tankten å bruke den som ekstern HDD, men jeg somler meg aldri til å bygge noe, og så trenger jeg mer plass i skapet og peng. Andre prosjekter som er prioritert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ah, da så. Da er jeg nok ikke interessert i å gi 1000 kroner engang, beklager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.