Gå til innhold

Elefantoppdrag.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Det grenser mot galskap å kjøpe fly uten cockpit, men vi gærne har det godt, heter det jo :/ . Og med sterke anbefalinger fra den erfarne transportpiloten Einar, lot jeg meg helt frivillig friste til innkjøp av C-17 Globemaster. AlphaSim følte seg "presset" til å slippe denne modellen før de fikk fullført VC ( den kommer senere), og det diskuteres høylytt på enkelte forum for og i mot dette. -

 

Den kan utmerket godt flys med default panel fra B-747 ( men det er selvsagt en nødløsning), og personlig synes jeg modellen var verdt pengene bare på grunn av lydkvaliteten og den gode flightmdl !! Og uten VC er det heller ingen belastning på frames, så den er forunderlig lett å beundre på selv de mest krevende flyplasser/scenery :D .

 

Jeg valgte meg en passelig transportetappe fra Launceston i Tasmania til Avalon på "fastlandet".

 

glo1.jpg

 

glo2.jpg

 

glo3.jpg

 

glo4.jpg

 

glo5.jpg

 

glo6.jpg

 

glo7.jpg

 

glo8.jpg

 

glo9.jpg

 

glo10.jpg

 

glo11.jpg

 

glo12.jpg

 

God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Takker folkens.

 

Kaipiren tilhører et anlegg rett utenfor YMAV Avalon ja.

 

Flotte bilder fra en verden jeg ennå ikke har utforsket!

 

Da har du mye snadder til gode, men som du trenger ÅR på å utforske :grin: .

Australia er BIIIG, så her nytter det lite med Cub, derfor gikk jeg til anskaffelse av Globemaster`n. Den sluker avstander i svære jafs.

 

Grattis med nydronninga, og det blir vel neppe de siste bildene fra deg og dine spesialoppdrag

Ja,vi får bare ha tolmodighet og vente på VC.

 

Ja Einar, nå vurderer jeg å tilby flytimer til vNATO :cool: , men det blir jaggu ikke billig.

 

Hadde vært fett om de hadde fått til en med ekte cockpit og fmc.

 

Usikker på det med FMC, men AlphaSim har en fet VC på gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Tørr jeg spørre hvilket scenery du har benyttet?

 

Det er FTX Australia hele veien, Launceston er blant de over 300 freeware-flyplassene, mens Avalon har jeg kjøpt. Hele Australia i superdetaljert landclass, fantastisk flott addon, som jeg aldri blir lei av. Og nå har de også kastet seg over USA, og aller først blir det full rulle for bushpiloter. Sjekk HER :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

JEg får vel se og gi ut HAW painten min slik at du får en "Norsk" C-17 å fly med

 

Woaw! DET hadde vært noe. Har helt forelsket meg i denne svære dama, så HAW-painten vil være kjærkommen. Gleder meg også til VC er på plass, så skal det bli internasjonale oppdrag :D . Håper AlphaSim klarer å holde seg på samme kvalitetsnivå med cockpit, for denne modellen er veldig bra. Og lydkvaliteten går rett opp i førstedivisjon!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...