Gå til innhold

FLG09 ,,,,,,,, noen med godt håndlag i photoshop?


per berge

Anbefalte innlegg

HØR HØR,,,,,,,,,,,,,,,,,Vi har ett brennende behov for att noen med godt håndlag i photoshop etc kan kjapt sette sammen en poster til FLG09.

 

Det skal være iøynefallende for publikum som kunne tenkt seg ta en tur for å teste sine egne flightsim evner og lyster samt dra noe folk slik att vi også får noe penger inn i kassa,

 

Jeg har i kveld laget noen utkast for tekst denne posteren kan, ikke må inneholde:

 

 

############################

 

 

-Går du med en pilot i magen og er en av dem

 

som går med konstant kink i nakken av å kikke drømmende opp mot flyene som passerer på himmelen?

 

 

 

#############################################################

 

Se hvordan den virtuelle og virkelige verden smelter sammen i Flightsimulator på din egen PC.

 

 

 

###########################################################

 

“Er flyet forsinket slik att jeg må tilbringe 6 timer her på Frankfurt Main sier du?,,,,,

 

Jøss så flott da du“,,,,,

 

-Flygærninger er ikke som andre gærninger.

 

 

 

Denne poster skal ha screenshots som viser godt hva viu driver med. Gjerne ett godt screenshot der Gardermoen og kjente flyselskaper er med. For eksempel ett HD bilde fra 3000 fots høyde med spaektakulært vær ss REX el.

Det bør også flettes inn ett F16 i fin fart mellom fjell og daler.

 

Premie til den som lager det beste er utlovet fra arangøren. Tilater meg å sitere med en tilpasset vri en viss Kenedy: Spør ikke hva andre kan gjøre for deg men hva du kan gjøre for andre

 

Det haster da de skal i trykken tilo helga, senest lørdag morgen, men helst innen fredagen. dettew kan dere ungdomma så sett igang å vis deres kreativitet slik att vi får mange skuelystne til lanet og kansje vi lokker frem en og annen skap simmer.

 

send bidrag i mail til min mailkonto security@flightsimlan.com

 

Mvh: Per Berge.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men den er for stor å sende fra min hotmail konto... Men du klarer vel å vente i ett minutt på at nedlastningen skal bli klar?? Tar den for lang tid å laste ned er det bare å smøre seg me tolmodighet, eller laste den ned med Free Download Manager som sannsynligvis går litt fortere

 

Prøv denne da, så kanskje du slipper å vente på nedtellingen ;)

http://dc119.4shared.com/download/137042316/2501c958/FLG09.pdf?tsid=20091002-165438-92a8f572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte Freds innlegg jeg også, men foreslår en modfikasjon på teksen:

 

Går du med en pilot i magen og

har konstant kink i nakken av å

kikke drømmende opp mot flyene

som passerer på himmelen?

 

- Er flyet forsinket slik at jeg

må tilbringe seks timer på Frankfurt?

Så flott!

 

Flygærninger er ikke som andre gærninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...