per berge Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 HØR HØR,,,,,,,,,,,,,,,,,Vi har ett brennende behov for att noen med godt håndlag i photoshop etc kan kjapt sette sammen en poster til FLG09. Det skal være iøynefallende for publikum som kunne tenkt seg ta en tur for å teste sine egne flightsim evner og lyster samt dra noe folk slik att vi også får noe penger inn i kassa, Jeg har i kveld laget noen utkast for tekst denne posteren kan, ikke må inneholde: ############################ -Går du med en pilot i magen og er en av dem som går med konstant kink i nakken av å kikke drømmende opp mot flyene som passerer på himmelen? ############################################################# Se hvordan den virtuelle og virkelige verden smelter sammen i Flightsimulator på din egen PC. ########################################################### “Er flyet forsinket slik att jeg må tilbringe 6 timer her på Frankfurt Main sier du?,,,,, Jøss så flott da du“,,,,, -Flygærninger er ikke som andre gærninger. Denne poster skal ha screenshots som viser godt hva viu driver med. Gjerne ett godt screenshot der Gardermoen og kjente flyselskaper er med. For eksempel ett HD bilde fra 3000 fots høyde med spaektakulært vær ss REX el. Det bør også flettes inn ett F16 i fin fart mellom fjell og daler. Premie til den som lager det beste er utlovet fra arangøren. Tilater meg å sitere med en tilpasset vri en viss Kenedy: Spør ikke hva andre kan gjøre for deg men hva du kan gjøre for andre Det haster da de skal i trykken tilo helga, senest lørdag morgen, men helst innen fredagen. dettew kan dere ungdomma så sett igang å vis deres kreativitet slik att vi får mange skuelystne til lanet og kansje vi lokker frem en og annen skap simmer. send bidrag i mail til min mailkonto security@flightsimlan.com Mvh: Per Berge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg har i kveld laget noen utkast for tekst denne posteren kan, ikke må inneholde: Nå skjønte jeg ikke helt hva du mente? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Du må ikke inkludere sitatene, men kan gjerne gjøre det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Her er ett lite utvalg bilder som kansje kunne brukes. [/img] [/img] [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvor stor skal denne posteren være egentlig? Edit: bare to av de bildelinkene dine funka... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Nå skulle vel alle linkene virke. Ta utgangspunkt i A3. Og husk dette skal vekke nysgjerigheta til de som ikke nødvendigvis har opplevd dette før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Da tenker jeg at jeg har fått til noe brukbart.. Sender deg det straks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 3Toppers Even Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Du må nesten skrive ønsket oppløsning... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Her er i hvertfall mitt bidrag, om du ikke har fått mailen http://www.easy-share.com/1907989711/FLG09.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 For en sykt travel side du har lastet opp pdfen på.. Gadd rett og slett ikke se den.. Har du ikke noe andre plasser da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hehe, beklager, driver og laster opp et bedre sted nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Sånn: http://www.4shared.com/file/137042316/2501c958/FLG09.html Men må vente noen sek. her og da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Seriøst, laaaaaaaaang tid.. Send den til meg så skal jeg poste den på domene mitt, da er den tilgjengelig med en gang. post@tknudsen.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hvis det ikke er for sent, så jobber jeg med en liten en nå, selv om jeg ikke kan garantere noe godt resultat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Beklager, men den er for stor å sende fra min hotmail konto... Men du klarer vel å vente i ett minutt på at nedlastningen skal bli klar?? Tar den for lang tid å laste ned er det bare å smøre seg me tolmodighet, eller laste den ned med Free Download Manager som sannsynligvis går litt fortere Prøv denne da, så kanskje du slipper å vente på nedtellingen http://dc119.4shared.com/download/137042316/2501c958/FLG09.pdf?tsid=20091002-165438-92a8f572 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Heisann! Imo at jeg ikke har PS tilgjengelig på denne maskina(er på reise) så har det blitt litt vanskelig, men på grunn av tidsfristen så har jeg prøvd å få laget noe i IPhoto/Picnic web editor Ikke så veldig bra, men fikk bare lyst å lage noe greier Har sendt det på mail til deg Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Har ett forslag her: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Likte Fred sitt bidrag godt! Den er iøyefallende, kort og konkret. Kunne kanskje fått plassert noen bilder litt lengre opp på siden som flagger ut. I tillegg burde vi vel kunne skrive "..." istedet for ",,," :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Likte Freds innlegg jeg også, men foreslår en modfikasjon på teksen: Går du med en pilot i magen og har konstant kink i nakken av å kikke drømmende opp mot flyene som passerer på himmelen? - Er flyet forsinket slik at jeg må tilbringe seks timer på Frankfurt? Så flott! Flygærninger er ikke som andre gærninger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Er enig med Magnus på det overnevnte. Kanskje "over himmelen" hadde passet bedre enn "på himmelen"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det blir "way of speech" folkens. Så vidt meg bekjent flyr de fleste flyene på himmelen, ikke over den :grin: Men for å bruke et kjent uttrykk: " Lufta er for alle". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Her er mitt da... I JPEG format - tror den PDF fila ble litt for stor Er nok litt for mye tekst på min kanskje? Men steike så fin din var Fred! Fææænsi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.