Gå til innhold

[Vatsim]Per-kristian Jensen C1 Cpt


Werner Rafteseth

Anbefalte innlegg

PKJC1CPT.jpg

 

VACCSCA would like to invite all pilots to Norway. On sunday 4th of october 2009, 1800z-2000z, there will be a C1 CPT on the CTR position called Oslo Control (ENOS_CTR).

Per-Kristian Jensen is going to have his C1 CPT, but? Is he ready for that? It's time for Per-Kristian to show how the traffic shall be handled in the air! So prepare your aircraft, board you passengers, and get your charts and fly to beaty country Norway!

 

Partner airports are:

 

EKCH - Copenhagen-Kastrup: http://www.vaccsca.org/pilot/airport/ekch'>http://www.vaccsca.org/pilot/airport/ekch

 

ESSA - Stockholm-Arlanda: http://www.vaccsca.org/pilot/airport/essa

 

If you want to fly to or from other scandinavian airports, you can check this link: http://www.vaccsca.org/pilot/airport/ and get airport information.

 

Hope to see you in Norway on sunday, and let the candidate earn his rating!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tørr jeg spørre hvorfor ALL CPT utsjekk skal skje på ENOS_CTR?

jeg for min del er dritt lei av å hele tiden(under hver cpt) fly til/fra oslo eller innom ENOS_CTR..

hva med å forandre litt på det?

å f.eks flytte det til ENZV_CTR/ENBO_CTR? er mange mye mer spennede flyplasser å bruke enn hele tiden engm. klart det er hovedflyplassen men d må vell gå ann å få litt forandring på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iløpet av natten og morgentimene har jeg fått flere e-poster fra personer som deler samme mening som undertegnede. Det er helt greit at man er uenig, men måten dette blir frammet på av enkelte personer når det gjaldt Norwegian Eagles turen blir for meg som en eneste stor barnehage. Hvorvidt man uttaler seg før man har sjekket opp fakta forstår jeg ikke i heletatt, men det er dog blitt ryddet opp i.

 

Det ser ut til at dere, spessielt kandidaten (som etter min mening burde vært ydmyk) har skutt dere selv i foten. Flere av de som har sendt meg en e-post velger å ikke delta på CPT'en som ett svar på at man i Norwegian Eagles posten "boikotet" hele opplegget. :(

 

Det er snakk om noen flere enn de 5-6 personene som ville blitt med til Alaska. Jeg synes dette er synd for kandidatens, og ikke minst de andre kontrollernes del, men denne har dere lagt på dere selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde ikke likt at jeg hadde oppfordret samtlige til å delta på turen vår i denne posten, hadde du? ;)

 

Denne gangen ble det som det ble, litt krangling og uenighet med de konsekvenser dette fører med seg. Som sagt så vil det kunne forekomme slike "krasj" enkelte ganger, selv om begge parter stadig vil søke å finne en løsning som tjenes alle, i beste fall koordinere eventene. Dette kunne desverre ikke gjennomføres denne gang da Alaska var destinasjonen.

 

Dette, med alt annet vi har diskutert regner jeg med at vi blir litt mer "etterpåklok". Vi må fortsatt huske at vi deler luftrom og hobby. Uten piloter eller kontrollere blir det relativt tørt på VATSIM.

 

Vi er rett og slett avhengige av hverandre, så la oss heller være venner og ikke hammre løs på dette stakkars enkeltmannsforetaket som så vidt holdes liv i pga. mye annet som skjer utenom den simulerte verden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp fullført turen ENVA-EKCH som callsign BAW42, og jeg er imponert over hvor mange som var online, og ikke minst dyktigheten til ATC.

 

Jeg klussa litt i starten, men det gikk mye bedre etterhvert.

 

Gi oss feedback på hvordan det gikk her da, spent på og høre hvordan andre opplevde det.

 

Morsomt med den Maydayen forresten! :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...