Paulo Fernandes Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 I dag startet jeg og Kristoffer Vinje vår jorda rundt-reise. Vi fløy ENGM - EDDF og flyturen varte i 1 time og 55 min. Vi er litt usikre på hvor vi skal videre, men en ting er sikkert: Vi skal vestover! Departing ENGM, GOTUR 7C dep, svak turbulens på take off: Jeg har nådd FL340, 2000 ft seperasjon til Kristoffer Vinje som kan sees her: Parkert på gaten i Frankfurt (Fotograf: Kristoffer Vinje) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Vakre bilder. God tur videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Flotte bilder! Likte forresten logoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Blir bra det her. Må si bilde nr. 2 var utrolig tøft med meg rett under etter en nær mid-air collision. Vil legge til at det ikke er bruk av ekte skyer i bildene. Dette er pure FS skyer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Dette gledar vi oss til og sjå meir av Paulo. Ein slik tur kunne eg ha tenkt meg eg og God tur vidare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Takk Ivar, den tok faktisk 15 min å komme på, og lage tilsammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Vestover så kan dere vel ikke unngå Keflavik. Kansje med en mellomlanding på Færøyene men da blir muligens maskina litt i største laget ,o) Dere får kose dere videre vest og huske å sjenke en tanke, og en dram for den saks skyld til en annen hederskar som gjorde det samme for drøyt tusinder år sida Skal dere benytte dere av online ATC på turen eller? Isåfall er ett tips Vroute om dere ikke kjenner til det. Full oversikt på online og avtalte ATC der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Herlige bilder, Paulo! Mulighet for å være med på noen etapper..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Seff Petter, det er alltid rom for flere piloter på en slik jorden rundt-reise Jeg kan sende deg PM når vi har avtalt dag neste dag til flyvning. Jeg tror det på blir på søndag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Flott! Søndag høres bra ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Må være forsiktig, gutter! Flotte bilder forøvrig, nr.2 som favoritt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Lufthansa Airbus A340-313X står klar ved gate @ FRA klokken 12:00 lokal, Søndag. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Stemmer. Neste tur går til Boston, vi drar 12.45 fra Frankfurt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.