Gå til innhold

Mitt avatar,,,,,


per berge

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært her inne så lenge uten att noen har komentert mitt avatar så jeg fant det på tide å utfordre de respektive forumsdeltagere på å bruke skallen ett øyeblikk. Noen som skjønner hva eller hvor jeg vil med denne meldinga?

 

 

tsk tsk,,,, :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å gjørra ei lang historie kort. Da jeg steg ut av Thai Air 747-400 flight,TG 951 på Don Muang international airport Bangkok og stirra rett inn i ett fly med dette logoet ble jeg imponert. ikke viste jeg att jeg hadde ett eget flyselskap i Thailand. Det har hæren fløtte meg ikke Røkke en gang :D

 

PBair er ett flyselskap som flyr inneriks i Thailand. Det startet med flyginger mellom Puket og Bangkok før de utvida programmet sitt til de mer nordlige og nordøstlige destinasjoner. I dag er jeg ikke sikker på om de flyr Puket i det hele tatt

 

Flåten består vel av Turboprop slik som ATR 72 og Bombardier CRJ700 om jeg ikke husker feil.

 

Det var hvertfalll en stilig start på ferien min :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de hadde større ambisjoner tidligere og fant vel ut att "hvorfor være stor når du er lykkelig som liten".

Jeg tror de la ned, eller ihvertfall reduserte antall flighter til og fra Puket og dette har nok endel med den økte charter trafikken med mellomlanding i Puket før de drar videre med resten av pax pluss nye til Bangkok. dette er hvertfall hva jeg fikk som forklaring fra mitt faste reisebyrå her i Oslo.

Skulle gjerne hatt liveries til FSX ,,,anyone? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...