Gå til innhold

God, bedre, best !


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Takk skal dere ha. Må bare få tilføye hvor imponert jeg er over all flyhistorien som er med i Catalina-pakken. Dag har gjort en glimrende jobb for at norske fly skulle være med, og nå kommer den ene godbiten etter den andre fra både Jens-Ole og oddspjoetvold. Og her snakker vi ikke om bare enkle fargeskjema, men historisk korrekte farger og nøyaktig merking.

Regner vi med andre flymodeller også, så er det et faglig meget høyt nivå på "paint`erne" i dette forumet, som har satt det norske FS-miljøet på verdenskartet!! ( Mulig det ble noe svulstig, men det satt litt igjen av stemningen fra GP og 17.mai :grin: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er det setla Ernst. Eg kjøpte FSX idag og har planar om å skaffe meg Catalinaen og leike litt med den når eg får lov av madammen (Utruleg kor vriend det skal vere å komme seg unna ein times tid og "nerde" litt som ho kallar det :grin: )

 

Blir å installere FSX på maskina til fattern i kveld og styre litt hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett herlig fly med masse historie uten tvil. Og enkelte historiske preferanser er nok litt mer dramatiske enn vi helst ønsker. Jeg husker med fra min pur unge tidsalder da Catalinan kom til bygda for å slukke skogbrannen som herja oppover åssida på Nord Sel. Sto ute i timevis med skrekkblanda fryd og bivåna den enorme skapningen pasere gang på gang før og etter fylling av vanntankene.

 

En video jeg fant nå nettop med en god liten historie.

 

 

[video:youtube]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...