Kim Jørgen Brenna Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Får bare opp at jeg må registrere med passord og brukernavn nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Lygre Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Er denne streamen lagt ned? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 går det ann å finne å streaming med både voice og radarbilde?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Lygre Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 ikke så vidt jeg vet, men et godt alternaltiv til radarbilde er jo denne da: http://www.flygradar.nu/flygradar.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Den lever i beste velgående Andreas: http://sc3.spacialnet.com:27318 EDIT: Dum som jeg er så er ikke den nye linken over blitt lagt ut i denne posten... Ikke så rart dere ikke har kommet inn på den... :crazy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Lygre Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hehe, takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Har denne byttet adresse igjen, eller er det bare min dumme VLC og WMP som streiker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Er det noe passord og brukernavn? Får en boks hvor jeg må skrive inn brukernavn og passord i VLC...men kan ikke huske å ha sett noe om det i denn e tråden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Nei ingen brukernavn og passord, lim inn URL'en i VLC eller winamp så skal det funke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Nå skjønner jeg hvorfor... laptoppen som streamen er på hadde vist slått seg av grunnet windows update. Skal funke igjen nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Moen Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 NÅ fungerte det kjempebra, Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Nilsen Skogvik Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 får spørsmål om brukernavn og passord når jeg putter denne linken inn i VLC: http://sc3.spacialnet.com:27318 Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders furse Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 JA! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Bumper denne igjen jeg. Jeg får også spørsmål om passord og brukernavn igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 http://sc3.spacialnet.com:27318 oppe å går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Fortsatt brukernavn og passord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 da er det noe feil hos deg Kim er jeg redd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Funker helt fint her og! Du gjør det med Windows media player, og opner URL adresse og plotter inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Bruker VLC jeg. Skal prøve med Windows Media Player når jeg kommer hjem etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Går sikkert med VCL og, var bare at jeg brukte WMP og det funka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Lygre Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg får den ikke til å fungere med WMP lengre. Med VLC får jeg bare spørsmål om brukernavn og passord. Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Den vil ligge nede til etter FLG, scanneren skal med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Er denne streamen oppe og går igjen? Hadde vært ålreit med Oslo Approach Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Streamen er online igjen Samme link som sist: http://sc3.spacialnet.com:27318 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Grun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Streamen har vært nede en stund nå. Kommer den opp igjen eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Henriksen Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Hvis det fortsatt er interesse for den? La den ned da ingen hørte på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hvis det fortsatt er interesse for den? La den ned da ingen hørte på den Hvordan vet du om noen hørte på den eller ei? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Grun Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg er ihvertfall kjempe interessert i å ha den oppe =) Man kan se om noen hører på den gjennom statestikk generert av shoutcast ;P Jeg pleide ihvertfall å ha den på både hjemme og streamet den på mobilen en del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det som hadde vært bra var om en kunne fått til en løsning hvor man streamet enkelte kanaler 24/7, og at man slapp å miste forbindelse fordi eieren måtte ta med seg scanneren på tur. Antar at det ikke nødvendigvis er så mange som er interessert i å bruke penger på det, men OM det er... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Grun Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Såååå, ingen stream? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.