Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dette er virkelige videosnutter. For meg virker det som en mer eller mindre kontrollert tailstrike' date=' da tenker jeg på video 1. Video 2 finnes det ikke tvil over. :grin: [/quote']

Det er tydelig at det er MD som tester minimum take-off speed ja.. Forsterket hale for denslags.

Skrevet

for å gå en litt annen vei enn alle dere andre hittil.

Det var noe med den første videoen jeg likte veldig godt. Flott og folig musikk, sammen med en MD som siger rolig nedover mot banen, de la opp en skikkelig idyllisk stemning, og så treffer de bakken :)

Skrevet

1. ser fake ut. Det gnistrer før den treffer bakken. I tillegg så var det litt vel mye "eksplosjon".

Mulig det er en tail strike, men det ser veldig ut som filmen har fått lagt til litt effekter.

2. er helt klart en test.

Skrevet

Bilde 1: For meg virker det som at de treffer ganske godt halen på den videoen altså.. Og jeg vet ikke hvordan et slikt gnistregn ser ut når det skjer en tailstrike som vises i den videoen, men det ser vel ikke akkurat overdrevent ut?

Skrevet
1. ser fake ut. Det gnistrer før den treffer bakken. I tillegg så var det litt vel mye "eksplosjon".

Mulig det er en tail strike' date=' men det ser veldig ut som filmen har fått lagt til litt effekter.

2. er helt klart en test.

[/quote']

Eeh.. hvis du har for høy vinkel, vil halen ta i før hjulene..

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...