A L Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=qj7cxv6mWZM&feature=related Måtte trekke litt på smilebåndet :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius91 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 snakker om parodier så er denne artig.. [video:youtube]QgPWC2gLNpo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 :grin: Pimp my plane. masse krom gjør seg på en 747 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Kan FL ha vært i det året som flyvelederne hadde streik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Vet ikke jeg Tom, men den er morsommere med stemmene :grin: [video:youtube]WcLJ49MGe-s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Kan FL ha vært i det året som flyvelederne hadde streik? Det vil jeg nokk tro ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ja, det var det året da det var ekstrem mangel på flyveledere i Norge, og mye streik..Hehe, morsomt klipp, men rart at de har dratt SAS inn i det :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Seljeseth Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Mulig de har tatt en "dobbel" med tanke på alle de sykemeldte pilotene i SAS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Sant, tenkte jeg ikke på.. jeg tror rett å slett ikke det var poenget... det der har vel vært en SAS reklame en gang i tiden, så har de bare endra tekst? jeg vet ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.