Gå til innhold

Adrenalinkick .


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Det var en grytidlig stillehavsmorgen. Bare sjøfuglene og jeg var våken, og kaffen ble inntatt på trappa til sommerhuset. Der kunne jeg puste frisk havluft og nyte synet av kjæledyret mitt, mens nattduggen dampet vekk fra den blankpolerte metallhuden. Snart skulle naboene bråvekkes når 18 potente sylindere begynte å brøle i kor ute på gressplenen, og irritasjonen skulle gå over i rein lynsjestemning, etter som gliset mitt ble større og større. Nytelsen var ubeskrivelig.

 

adr11.jpg

adr3.jpg

adr4.jpg

adr5.jpg

adr9.jpg

adr6.jpg

adr7.jpg

adr10.jpg

adr12.jpg

adr12b.jpg

 

........uuups, her var det noe som ikke stemte??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

He he :blush: , takker for støtte og oppmuntring i en vanskelig tid.......

 

Hvilken modell og hva produsent er det snakk om her?

 

Flyet er P-47 fra A2Asimulations og sommerhuset står på Dillingham Hawaii, utleid fra web-shoppen her i FS.no

 

Himmel og hav genereres av FEX, og plattformen er selvsagt FSX.

 

P-47 er så langt det råeste jeg har flydd i simulator!! Aerosoft F-16 har såklart mer muskler og er vannvittig artig på sin måte, men P-47 krever mer av deg som pilot. Dette under forutsetning av at du også har den som ACCUSIM, et tilleggsprogram som får fram hakeslepp og nervøse rykninger i skjønn forening. Har også fått utvidet ordforrådet med bannskap, etter utallige misslykkede forsøk på å starte den 18-sylindrete monstermotoren. Men smilemusklene har fått dimensjoner ala haikjeft, de gangene motoren starter, og utysket tar av med rabalder og brak!!! :grin: :grin: . Hærlige tider for oss warbirdelskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takkåtakk for mange hyggelige tilbakemeldinger :D .

 

Pris på skjønnheten i norske kroner?

 

[color:#3333FF]Jeg kjøpte hele pakka med ACCUSIM og P-47 samlet, og for dette betalte jeg 59 dollar. Nå er jeg usikker på hva kursen er i forhold til norske kroner, men jeg synes den er verdt prisen, og vèl så det!! Ellers fikk jeg nylig en mail fra A2A hvor de beklager at dollaren har steget i kurs i forhold til Euro, og at de derfor gir meg en tilgodelapp på 10 dollar ved et eventuelt neste kjøp. DET kaller jeg service.[/color]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers fikk jeg nylig en mail fra A2A hvor de beklager at dollaren har steget i kurs i forhold til Euro' date=' og at de derfor gir meg en tilgodelapp på 10 dollar ved et eventuelt neste kjøp. DET kaller jeg service.[/color']

That's it. På onsdag når lønna kommer inn skal jeg pinadø spandere på meg dette flyet.

Når man har en sånn gjeng som lager så bra produkter, og attpåtil yter slik service, er jeg bare glad til for å støtte de slik at vi får flere knall produkter fra de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...