Gå til innhold

PSS tilbake?


Gunnar Seljeseth

Anbefalte innlegg

På et annet forum ble jeg tipset om at PSS kan være på vei inn i FS-verden igjen. Siden tyder nå i alle fall på det; "Rising again spring 2009".

http://www.phoenix-simulation.co.uk/

 

Det kan i alle fall bli gode nyheter for dem som kjøpte PSS-produkter før de stengte sjappa. Det jeg da lurer litt på er hva som skjer med de utgavene Just Flight har liggende til salg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Even

Du kan kjøpe disse også hos Just Flight. Den heter A320 Professional, og du får med A319, A320 og A321. Alle med både CFM og IAE motorer. A318 var ikke levert fra Airbus når PSS lagde pakka, så den er ikke med.

 

Jeg lagde en gang i tiden en tutorial for denne. Ligger i filbiblioteket. Mener at den heter PSS Airbus Guide.

 

Mvh

Jan Fredrik

SAS807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Gode nyheter, gode nyheter, PSS var gode de, og hadde kjempebra maskiner - selv om de begynte og bli litt gamle til FS2004.. Men de var ganske cuting egde når de kom, og avanserte som fy.. Husker jeg hadde 747-400 fra PSS en gang i tiden, nydelig maskin, selv om jeg aldri helt mestret FMCen der, men det var vel mer min egen skyld da.. Nå flyr jeg PMDG747 uten problemer, så da regner jeg med, at jeg hadde mestret PSS også..

 

Håper dette er sant, at PSS er på vei opp igjen, det hadde vært gledelig da jeg faktisk har savnet PSS...

 

Kanskje vi kan håpe på en ny 747 777 og 757 fra PSS da eller?.. .Eller kanskje til og med en ny A3XXX serie fra PSS?.. De kunne alle trenge en liten oppstramning

 

Oddvar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...