Gå til innhold

husk å lese sjekkliste!


Svale Andre Leren

Anbefalte innlegg

Litt sårt å tenke på i grunn, men skal ærlig inrømme jeg gruer meg til jeg kommer til å gjøre dette ja. Ekstra ille er det også å vite at det sannsynligvis er et annet menneskes flymaskin som jeg kommer til å krasjlande (han eller hun er sikkert også veldig glad i flyet sitt).

 

Ikke noe moro å tenke på dette i det hele tatt nei og jeg gruer meg. :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, denne karen tegner jo et bilde av GA piloter som tar temmelig lett på ting, må jeg bare si.

 

Ellers har jeg hørt at sunnmøringer er spesielt gjerrige, og hvis forsikringsregler for småfly likner noe på det som gjelder på veien, så er det vel dette som kommer til uttrykk i tiraden?

 

Men men, jeg syns litt synd på fyren uansett. Det er fort gjort å tabbe seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye kommer en slik skade på¨egentlig?

Noen som har ett troverdig anslag kansje?

 

Litt usikker på norske prisar. Men då eg kvesta to motorar på ein PA44 i haust, så rekna dei med at nye propellar og overhaling av motorane ville komme på ca 50 000$. "Heldigvis" vart flyet totalvraka så det vart berre ståande til forsikringsselskapet og NTSB hadde gjort sitt. :)

 

Men kan tenkja meg at det nok er noko dyrare i Noreg. Så dersom eg gjettar på 200-300 000 kr så er vel kanskje ikkje det så langt unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...