Tobias Veland Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 http://www.flygradar.nu/karta.php kilde: http://www.nak.no/mikro/index.html Tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Eivind Moen Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Den var fin. Artig å følge med og samtidig få endel info. om de forskjellige flightene. God helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Takk for linken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarand Kihl Løkeland Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Tusen takk! Det var ganske fancy, men for tiden er det bare 1 fly i lufta i Norge, på vei østover fra Bergen. Kan det være riktig, selv om det er natt? Oi, dersken! Den var godt oppdatert! Mye informasjon om flightene også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Stilig! Men det må vel være flere flymaskiner rundt om på Sørlandet enn det som vises her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roald Hansen Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Ivar, trafikken i "ditt" område ser du her. Velg Online Mode-S ADS/B. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Utrolig artig! En ny verden har vist åpnet seg for meg. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Stilig! Men det må vel være flere flymaskiner rundt om på Sørlandet enn det som vises her. I dagsläget är inte alla flygplan utrustade med en Mode-S/ADS-B-transponder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Kunne vært interessant om noen kjøpte inn en som kunne dekke midt-norge...Værnes Molde Ørland osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stabell Kuloe Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 foreløpig (?) er det ikke slike sendere i Dash, MD80, mindre propellfly. Og enkelte rutefly har heller ikke installert. Men de fleste har fått. Jeg lurer på hvem som egentlig skal bruke det til noe, bortsett fra oss spottere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Kunne vært interessant om noen kjøpte inn en som kunne dekke midt-norge...Værnes Molde Ørland osv. Molde har en radar. Kristiansund har også, men foreløpig tror jeg ikke den er bilde-streamet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Kunne vært interessant om noen kjøpte inn en som kunne dekke midt-norge...Værnes Molde Ørland osv. Last ned gratisversjonen av VNC viewer og installer denne. Deretter legger du inn IP-adressen for hvilken live "radar" du ønsker å se inn i programmet. Flere av radarene i Norge/Nord-Europa er passordbeskyttet der du får passord med å melde deg inn hos http://www.atcbox.net' date=' men den som dekker stort sett hele sør-Norge/vestlandet mellom Ørlandet og Karmøy og godt ut i Nordsjøen har adresse [i']sbs-enml.no-ip.info [/i] og er uten passord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Kunne vært interessant om noen kjøpte inn en som kunne dekke midt-norge...Værnes Molde Ørland osv. Molde har en radar. Kristiansund har også' date=' men foreløpig tror jeg ikke den er bilde-streamet [/quote']Det var jeg ikke klar over. Får håpe det blir bilde-streaming der og etterhvert da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn J. Jensen Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 http://www.kvernberget.net/radar.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roald Hansen Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 God timing fra meg :blush: - vår danske venn Lars Schmidt har bestemt seg for å legge ned deler av sin tjeneste fra i dag 1. februar, og "flytjenesten" rammes; se "Sidste nyt" på siden hans. For min del vil Mode-S ADS/B bli sterkt savnet. Vi får håpe han kommer sterkt tilbake! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det er svaret på hvorfor det pluttselig var ett tomt luftrom over Danmark. Vi får håpe vi snart vil få muligheten til å følge luftrommet over Scandinavia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Yey! Den siste der viser jo såvidt jeg kan se, ganske langt nord! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wiggo_Hovde Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei sann! Ja, du kan se den på VNC eller ved å klikke her: http://www.molde-airport.com/atc.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.