Gå til innhold

This is fun!


Anbefalte innlegg

Så det er DET du har gjort på all den tid vi ikke har sett noe til deg på forumet??!.... :grin:

 

Joda, carrier ops er utrolig moro (og krevende), og Hellcat'en ser jo svært bra ut. Er den like bra å fly?....

 

Et lite hett tips til til hardbarka warbird fans:

(Alphasim sin B-24 Liberator - denne er en overraskelse). ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takkeråbukker........ :grin: .

 

Så det er DET du har gjort på all den tid vi ikke har sett noe til deg på forumet??!....

 

Blant mye annet :cool: . Som Einar sikkert har fått med seg, har jeg flydd mye "Black Shark" på østfronten :whistle: . Ellers er det VELDIG mye F-16 flyvning til og fra Bodø AB, og ingen av delene har særlig interesse i DETTE forumet :crazy: .

 

Men jeg holder et våkent øye til utviklingen på warbird-fronten, og da er det "carrierops" med RealFlight sin flotte Grumman F6F Hellcat som får gjennomgå. Og ja Gunnar, denne modellen er veldig bra, nesten på høyde med RealAir Spitfire. Denne gjengen er lidenskapelig interessert, og de har også andre fly på beddingen.

 

Ellers flyttes lista stadig høyere i FSX, og det er like før det kommer fantastiske fly for oss i warbirdklassen! Jeg sitter klar med visa-kortet for disse godbitene:

A2A P-47

FSX Mustang

Focke- Wulf Fw-190A

 

God Nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Joda' date=' det er fullt mulig å patche det meste, men erfaringsmessig, så funker dette ikke ideellt. Jeg har hevet ut det meste av port-overs fra FSX, og simulatoren glir faktisk mye bedre.

Anbefaler A2A sin B-17 fremfor portover fra WoP (i allefall om du kjører SP2 i FSX). :grin:

 

[/quote']

 

 

Helt enig Gunnar, FSX er i en egen divisjon, så det er baklengs og halvveis å patche FS9-fly, og det går som regel kraftig ut over både frps og kvalitet.

Uansett hvor mye jeg savner godbitene fra FS9, så holder jeg meg nesten 100 % til ekte FSX-produkter. Selv om det var begrenset utvalg av fly og scenery i begynnelsen, så har FSX virkelig tatt av i løpet av 2008, og jeg har aldri snudd meg tilbake siden jeg gikk over til FSX. Men jeg har full forståelse for at enkelte fremdeles bruker FS9, og særlig de med avanserte passasjerfly som flyr høyt og langt har liten glede av FSX. Men i warbirdklassen og for oss som flyr mest VFR er FSX flere lysår forbi FS9 :cool: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Du finner CV-6 USS Enterprise på både "Simviation" og AVSIM. Men dette er da et skip du kan føre på havet, med styrehus og greier :o . Trikset er å gjøre den om til AI-skip. Da tremger du et lite program som heter AICarriers2, som du også finner på AVSIM. Måtte gruble litt for å få det hele til å funke som på bildene, og da er det god hjelp i DENNE forklaringen (?).

 

Som bonus får du også et utvalg av moderne hangarskip i større og mindre avdelinger, forutsatt at man har FSX Acceleration !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takkeråbukker........ :grin: .

 

 

 

Blant mye annet :cool: . Som Einar sikkert har fått med seg' date=' har jeg flydd mye "Black Shark" på østfronten :whistle: . Ellers er det VELDIG mye F-16 flyvning til og fra Bodø AB, og ingen av delene har særlig interesse i DETTE forumet :crazy: .

 

God Nyttår! [/quote']

 

 

Jammen kjære deg Ernst! Det finnes da andre plasser som har satt meget stor pris på slike ting! :)

 

Nydelige bilder. Også midt i Saltenfjorden også også også!! Her er det opptil flere veps i en smekk!

 

Godt nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Javisst unge ørn, et nytt og spennende tilbud til de i uniform :) . Har du planer om en vervekampanje, eller satser du på militære hemmeligheter :grin: . Uansett er det et prisverdig tiltak, men jeg skulle ønske dere snart kravla over i FSX ......?!?! Aerosoft F-16 står linet opp i stort antall, klar til tjeneste! En vannvittig bra modell med orgasmisk kvalitet både inni og utenpå, ingen over, ingen i nærheten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner CV-6 USS Enterprise på både "Simviation" og AVSIM. Men dette er da et skip du kan føre på havet' date=' med styrehus og greier :o . Trikset er å gjøre den om til AI-skip. Da tremger du et lite program som heter AICarriers2, som du også finner på AVSIM. Måtte gruble litt for å få det hele til å funke som på bildene, og da er det god hjelp i DENNE forklaringen (?).

 

Som bonus får du også et utvalg av moderne hangarskip i større og mindre avdelinger, forutsatt at man har FSX Acceleration !!!

takk, det fungerer bra (har forresten vært flittig bruker av aicarrier lenge). Ser nå at man egentlig har muligheten til å lage sin egen konvoi med de modeller man skulle ønske.

Littt kjipt at Hellcat'n tipper forover når den stopper, så noen har løst det med å redigere settings på hook, men det fungerer jo greit nok.

 

noen som har prøvd denne http://www.skyunlimited.net/id2L4_fsx.htm forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du planer om en vervekampanje' date=' eller satser du på militære hemmeligheter :grin: . [/quote']

 

Bege deler takk! :) hehe neida det var ingen baktanker utenom at bildene og storry dine blir satt STOR pris på!! Og vil nødig gå glipp av noen.. selv de mest lys skye slipper inn :D :D

 

 

Uansett er det et prisverdig tiltak' date=' men jeg skulle ønske dere snart kravla over i FSX ......?!?! Aerosoft F-16 står linet opp i stort antall, klar til tjeneste! En vannvittig bra modell med orgasmisk kvalitet både inni og utenpå, ingen over, ingen i nærheten!! [/quote']

 

Hva slags sim man bruker er opptil enhver. Ingenting i veien med FSX eller noe annet. Noen fåtall av fly er selfølgelig ikke representert i FSX. Men det er nok og ta av.

 

Mange av våre medlemmer er ute med Aerosoft sin F-16 også. Men de er under en såkalt NRF avdeling som er for litt mere "hardbarka" karer :) .. jeg er ikke sluppet inn der selv :)

Igjen mye VASIM server :)

 

.. Men uansett viktig å få litt snikinnlegg fra den Russiske front og alt annet! .. Det sier vi ikke neitakk til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...