Gjest Eivind Oterhals Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hei! Er det noen her som vet om en plass hvor jeg kan finne reg. nummera til alle Norwegian sine Boeing 737? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Flymaskin Registrering Antall seter Halemotiv Bemerkninger Boeing 737-300 LN-KHB 148 Helt hvit hale Registrert 9/8 2008 (ex SX-BGW) LN-KKB 148 Helt hvit hale LN-KKC 148 leaset LN-KKF 148 Ingen (tidligere Fridtjof Nansen) leaset fra Boeing Capital LN-KKG 148 Gidsken Jakobsen leaset fra ILFC LN-KKH 148 Otto Sverdrup leaset fra ILFC LN-KKI 148 Ingen (tidligere Helge Ingstad) LN-KKJ 148 Sonja Henie leaset fra GECAS LN-KKL 148 Roald Amundsen leaset fra GECAS LN-KKM 148 Thor Heyerdahl leaset fra GECAS LN-KKN 148 Sigrid Undset leaset fra GECAS LN-KKO 148 Henrik Ibsen leaset LN-KKP 148 Ingen (tidligere Kirsten Flagstad) leaset LN-KKQ 148 Alf Prøysen leaset LN-KKR 148 leaset LN-KKS 148 Logojet for Unicef leaset LN-KKT 148 Logojet «Den mest fleksible måten å reise på» leaset fra GECAS LN-KKU 148 leaset LN-KKV 148 Niels Henrik Abel leaset fra ILFC LN-KKW 148 LN-KKX 148 Logojet for mobilselskapet «Network Norway» LN-KKY 148 Logojet for forsikringselskapet «Acta» leaset LN-KKZ 148 Logojet for forsikringselskapet Fripolisen «Silver» leaset fra AWAS Boeing 737-800 (med winglets) LN-NOB 189 Edvard Grieg 737-8FZ leaset fra Babcock & Brown LN-NOC 189 Ole Bull 737-81Q, tidligere Air Europas EC-ICD – leaset LN-NOD 189 Leased fra ILFC LN-NOF 189 737-8Q8 (leases fra GECAS) LN-… 189 737-8Q8 (leveres 2008) LN-… 189 737-8Q8 (leveres 2008) __________________________________________ Den har ikke fått reg på de to siste -800, men det holder vel? "Kilde" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Fløy LN-NOE på mandag, for meg virket det som flyet nettopp var blitt satt ut i trafikk. Noen som vet hvor gammel denne flymaskinen er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 LN-NOE er bare et par uker gammel om jeg ikke tar feil. Ser at listen mangler LN-KHA og LN-KHC, som er relativt nye 300-maskiner ('98-modeller). EDIT: NOE ble levert 18. desember i år ifølge http://www.planesregister.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 LN-NOE ble vel satt inn i trafikk for 10 dager siden om jeg ikke bommer helt? KHA og KHC er relativt nye, KHA har også nettopp fått montert Winglets, var innom BDU ett par dager etter de var på. Nydelig! Edit: Ser at LN-NOE annkom Bodø fra Boeing Field den 19. Desember, og var der en halvtime før det gikk vidre til Oslo. Og det hadde sin første tur på "ordentlig" på rute Dy756 og DY761 OSL-TRD-OSL Dette var 23. Desember, så flyet ble satt i rute for 8 dager siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Tøft, da blir det vel winglets på KHC snart også! Kanskje derfor jeg ikke har sett den på en stund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 LN-KCH går mye på Rygge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Må ha vært noe i den duren, har sittet i nyere modeller av 737 tidligere, men denne var strøken! Helt utrolig! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 KCH er på storsjekk i england tror jeg det var Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Stemmer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Vet at den er mye på Rygge, Rune :grin: Har bare ikke sett den på noen dager nå.. Hørte den skulle fått winglets tidligere, men fordi en sjekk ble utsatt ble det ikke noe av. Så de blir vel skrudd på i england nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Mekanikkerne har ikke hørt noe at winglets skulle momteres da men.Spurte dem i dag. Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M E Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 De setter winglets på de -300 maskinene de eier selv, så det er mulig KHC får også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Er det KCH eller KHC? De setter på winglets v/ ATC Lasham hvis jeg ikke tar feil? Så i en reportasje at de var kunder værtfall! Bruker NAX sine egen airstairs på de flyplassene der det ikke er broer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 LN-KHC. Så vidt jeg vet bruker de ikke egne airstars. På Rygge går det ihvertfall i mobiltrapper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 I tillegg mangler det noe SE registrerte B737-800 maskiner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 SE-RHA og SE-RHB er to av de Svenske B738erne til NAX. LN-KHA har jo fått Winglets nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Airstarts blir vel kun brukt om en flyplass ikke har mobile trapper tilgjengelig. Men er vel ett av kravene Norwegian har til handling selskap, at de skal ha mobile trapper. Men om de mot formodning er ødelagt en dag kan vel NAX bruke sine egne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Granslo Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Er det KCH eller KHC? De setter på winglets v/ ATC Lasham hvis jeg ikke tar feil? Så i en reportasje at de var kunder værtfall! Bruker NAX sine egen airstairs på de flyplassene der det ikke er broer? Hos oss på ENGM så har vi (Røros Flyservice) egne trappeteam som kjører rundt med mobile trapper der det trengs enten det er i tillegg til bro for kjappere boarding/unboarding eller dersom flyet havner på fjernpark der det ikke fins broer. Dersom flyet kjører inn på en gate hvor broen er i ustand hender det titt og ofte at Norwegian bruker sine egne airstairs, men det skal sies at det er kun et fåtall av -300'ene til NAX som har egne airstairs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.