Gå til innhold

VIDEO HD - Mitsubishi MU-2, virtual cockpit/cabin


Anbefalte innlegg

xp_mu2_enkb-enva_r6v0o.jpg

 

Greier ikke legge fra meg Mitsubishien når jeg først er i X-plane. :)

Denne gangen fikk jeg tid til å ta en tur fra ENKB til ENVA. Første gang jeg prøvde autopilot i X-plane, så det var noe uvant. Descend gikk ganske greit, men noe treig descend rate - om noen av dere har MU2 hadde det vært fint å vite hva jeg kan gjøre for å descende med nesa noe brattere nedover. :)

 

 

Videoen er ca 2min 30sek. Håper dere liker bildene vel så mye som jeg gjør! :)

I videoen får du se virtual cockpit, virtual cabin, eksteriør og landing fra både virtual cockpit og eksteriøre vinkler.

 

Linken til YouTube er "HD Ready", så når YouTube har prosessert klippet i HD vil du gå direkte til HD-versjonen.

 

Jeg gjorde dessverre en forferdelig tabbe, så det er ingen lyd fra simulatoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

 

 

Svein: Den koster $30, og kjøpes hos x-scenery.com

Haha, var det så hinsides da, Audun? :grin:

 

Halvdan: Den ligger ute på nett ennå. Skulle gjerne hatt en Aeroworx-lignende sak i X-plane!

 

Sindre:

EVGA nForce 780i

Intel C2D E8400 overklokka til 4GHz

OCZ PC-6400 8GB RAM

EVGA GeForce 9800GTX

Vista x64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig flott video! Musikken var som skapt for både flymaskinen og stemningen, herlig! Det eneste mine øyne registrerte som jeg ikke ble like imponert over var det hvite siktemerket i midten, samt at vi pluttselig hadde fått en ny taxiway på nordsiden av flyplassen? :grin:

Må nevnes at dette var en virkelig flott flymaskin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, crosshair-dritten vet jeg ikke hvordan man får fjerna. Grunnen til at den er der er at den vises når man bruker manuelt kamera. Og manuelt kamera liker jeg mye bedre enn de som automatisk tracker flyet og har det midt i ruta - blir mye mer livlig og realistisk kamerabevegelse når man gjør det manuelt. :)

 

At ENVA har fått noe til eller fra, er noe som er pga et scenery som lå på x-plane.org, som også var det eneste jeg fant for ENVA.

 

Kommer mer video siden. Og da også med ny livery, om jeg finner en saftig løsning på problemet jeg har med det. ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin video. Morsomt å se kvaliteten på youtube-videoer tar steget videre. -Men kan ikke de som "flyr" når man lager disse filmene begynne å prøve å treffe midten av rullebanen? -Der streken går langs med rullebanen, midt på? Man har jo betalt for å bruke begge sider av rullebanen når man betaler landingsavgift - ikke bare én side :-)

 

håper det kommer flere HD-videos !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig imponerendes! Ting ser absolutt ikke slik ut i X-plane på min PC, men så kjører jeg også på under anbefalt specs.

 

Angående descend rate, hvilken autopilot mode er det du bruker? Syns jeg ser på bilde at du har en V/S-mode, som sannsynligvis er den beste, så kan du jo justere V/S som du vil. Evt. kan du vel bruke IAS hold mode om den har det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X-plane-mappa mi er på ca 20GB med hele Europa installert, ikke noe annet i verden, og med masse freeware-fly og noe scenery (f.eks. vinter-teksturene dere ser i videoen).

 

Nå har jeg satt opp grafikken i X-plane ganske hardt, og får mellom 40-60fps når jeg durer på full throttle bortover rullebanen på Værnes. Blir sikkert noe annerledes på ENGM eller andre steder med mer avansert scenery.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...