Gå til innhold

Til deg Kjære Flygeleder


Lars-Petter Meyer Bedin

Anbefalte innlegg

Da nærmer seg ett år slutten igjen.

Det har vært noen "hektiske "14 måneder på Vatsim for meg :grin:

 

Var i bunn og grunn lei Flightsim,FØR Kim Vanvik introduserte meg for Vatsim,rett etter jeg hadde lært meg og fly avanserte Boeing :grin:

 

Takk til deg ATC for tålmodigheten du har vist,i rimelig stressende situasjoner der vi piloter ikke hører etter etc :grin:

 

Dere gjør flightsim 100% mere morro.INGEN tvil om det.

 

Så jeg vil takke for tålmodigheten og alle tips etc under veis.

 

Vil ønske dere alle riktig god jul!

 

Hilsen en 757 KÆPTN i ICELANDAIR :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da nærmer seg ett år slutten igjen.

Det har vært noen "hektiske "14 måneder på Vatsim for meg :grin:

 

Var i bunn og grunn lei Flightsim' date='[u']FØR[/u] Kim Vanvik introduserte meg for Vatsim,rett etter jeg hadde lært meg og fly avanserte Boeing :grin:

 

Takk til deg ATC for tålmodigheten du har vist,i rimelig stressende situasjoner der vi piloter ikke hører etter etc :grin:

 

Dere gjør flightsim 100% mere morro.INGEN tvil om det.

 

Så jeg vil takke for tålmodigheten og alle tips etc under veis.

 

Vil ønske dere alle riktig god jul!

 

Hilsen en 757 KÆPTN i ICELANDAIR :grin:

 

*Tommel opp* Fullstendig enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Tommel opp* Fullstendig enig!

 

Da er vi tre!!:) Jeg hadde nok ikke flydd FS den dag i dag, hadde det ikke vært for dere VATSIM-flygeledere. Uansett hvor svette dere er, uansett hvor seint det er, uansett hvor mange nybegynnere det er så holder dere humøret oppe, hjelper oss gjerne og svikter oss aldri! Mer realistisk blir det neppe :)

 

Tusen takk for dette herlige VATSIM-året (som også er mitt første) og ha en riktig god jul og et godt nyttår!! Håper vi møter dere igjen i 2009 :)

 

-Og Lars-Petter, morro at noen virkelig tar seg av IcelandAir-ruta! Ser og hører deg nesten hver dag! Tipper du snart kan ruta med VOR's og airways utenat..? :grin:

 

Forresten, ingen som prøver seg på ruta mellom OSL og Sør-Korea?:grin:

 

 

Even

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dere andre også skriver,har dette vært en kjempebra år for oss som flyr på Vatsim. For min del enda bedre. Jeg har endelig lært FMC på PMDG og endel andre merker (Level-D,PSS,Flight 1 ATR 72-500 m.fl)og ser frem til ett strålende nytt år i 2009 med mulighet for å utvide kunnskapene og dele av den her inne på fs.no for å få enda flere Vatsim-flyers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benytter muligheten til å takke for god service da jeg ankom ENGM på Gardermoen Realtime Event. Fikk litt problemer med å orientere meg etter landing,takket være rot i charts, så jeg valgte å logge rett av i stedet for å blokkere taxiway for andre. Håper at det blir en Vaernes Realtime Event etterhvert og,da det er her jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eivind Oterhals

Jeg vil også takke våre flinke ATC'er spesielt to: Daniel Larsen og Anders Henriksen fortjener en stor takk fra meg i.o.m. at jeg er nybegynner så har jeg ofte hatt litt problemer, både smått og stort. Da har disse to dyktige karene her hjulpet meg mye på rett vei, de er også alltid så klar i stemmen slik at jeg aldri må si: "Scanor 55, say again please". Og så har de en utrolig bra tolmodighet! Takk for det! :)

 

Tusen takk dere alle, ha en RIKTIG god jul og et RIKTIG godt nytt år så sès vi i 2009 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott innlegg Lars!

Jeg støtter deg 100% Hadde ikke VATSIM vært oppfunnet hadde jeg også gått fort lei.Dette nettverket er jo så fantastisk spennede.

Hver flytur er ei utfordring,har nesten aldri fløyet en offline tur på mine 8 år jeg har drevet med denne hobbyen :grin: Only vatsim :) Når jeg sitter som ATC er det ekstra hyggelig å kunne hjelpe nybegynnere på vei.Kan av ogtil være kaotisk,men det er det som gjør det så ekstra spennende og utfordrenede.

 

God Jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kastar meg på lasset her og vil takke for ATC service eg også. Har vore mange fine turar i Noreg det siste året. Einaste eg har lysst å kommentere, er at me KAN fly SID\\STAR utan FMC også ;)

 

Men generelt sett så har nivået på ATC i Noreg gått opp veldig mykje i år. Tålmodige og profesjonelle flygeleiarar er det me treng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for hva hadde vel Vatsim eller FS i det hele tatt vært uten ATC "real life"..

Når jeg ser det sitter ATC på i Norge pleier jeg å logge på å fly der hvor ATC sitter! tusen takk for ett flott halvår med mange fine turer og samtaler :D

 

God jul!

mvh Alexander

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også takke våre flinke ATC'er spesielt to: Daniel Larsen og Anders Henriksen fortjener en stor takk fra meg i.o.m. at jeg er nybegynner så har jeg ofte hatt litt problemer' date=' både smått og stort. Da har disse to dyktige karene her hjulpet meg [b'] mye[/b] på rett vei, de er også alltid så klar i stemmen slik at jeg aldri må si: "Scanor 55, say again please". Og så har de en utrolig bra tolmodighet! Takk for det! :)

 

Merk dere Eivind sier her om at Daniel er klar i stemmen :D vel er nå ikke helt enig her.. se/hør her :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eivind Oterhals
Jeg vil også takke våre flinke ATC'er spesielt to: Daniel Larsen og Anders Henriksen fortjener en stor takk fra meg i.o.m. at jeg er nybegynner så har jeg ofte hatt litt problemer' date=' både smått og stort. Da har disse to dyktige karene her hjulpet meg [b'] mye[/b] på rett vei, de er også alltid så klar i stemmen slik at jeg aldri må si: "Scanor 55, say again please". Og så har de en utrolig bra tolmodighet! Takk for det! :)

 

Merk dere Eivind sier her om at Daniel er klar i stemmen :D vel er nå ikke helt enig her.. se/hør her :

 

Jeg tenkte mer på en god flygeleder, ikke sanger :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, hvorfor føler jeg meg brått litt skyldig i det ut mot havet klippet? hehe!

 

Nei Daniel, det var en morsom kveld teamspeak!

 

Jeg utnevner meg selv som agenten til Mr. Larsen, siden jeg satt på opptak på ts, slik at jeg skal ha meste parten av pengene fra det stigende salget worldwide!

 

Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...