Tord Øvrebotten Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Klokken 15 fungerer for meg også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Passer helt bra for meg dette! Bare lag en post her hvor det står dato og klokkeslett og hvor. Aleksander Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Klokken 15 er fint for meg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Passer bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Geir, visst du ikke skal være med å lage til på Ulven så rekker du jo nesten å stikke innom visst du vil siden OAK sitt arrangement ikke begynner før klokken 18 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Problemet er at det er jeg som må lage julegrøten :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Akk og ve... hadde det vore den 16. kunne eg og vore med. Landar på flesland kl 09:35 på veg heim til jul då. Men men... dykk får kose dykk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kunne vi fått en oppdatering på dette? Sted: Klokkeslett: 15:00 Dato: 13.12.08 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Nå skal eg ikke begynne å rote, men siden eg må reise med buss, så er det mest gunstig på søndagen klokka 15 for min del.. Dette er siden Tide er Tide og det ikke går noe sen buss hjem igjen på lørdags kvelden/ettermiddagen.. Får se hva dere mener.. :blush: Beklager at eg gir beskjed noe seint om det, men har ikke sjekket ruten ordentlig.. ---------------------------------------------------------- Nytt tidspunkt? Søndag 14. Des 08 Klokka 15.00 ---------------------------------------------------------- Hva sier dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Begge datoer passer for meg. Søndagen er det vel noe lettere mht. parkering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Søndagen passer ikke for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Viste seg ikke å passe for meg heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Lygre Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Da er jeg nok midt i en konsert, så da må nok jeg også melde avbud. Synd det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Ser da at de i Trondheim planlegger å flytte det til etter nyåret, skal vi gjøre det samme, så slipper vi alt av stress i førjulstiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ja, tide har det med å sette opp håpløse rutetider. Men for min del går det fint å ta det en helg etter nyttår også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Det er nok så at det passer bedre for meg etter nyttår.... :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Blir å passe best for meg også da. Bjørn kommer ikke tilbake fra turnus før begynnelsen på nyåret så han har heller ikke muligheter før den tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Ok, Men da sier vi at vi tar treffet en gang på nyåret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 *Treffet kansellert fra kalenderen* Da sees vi en gang på nyåret da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Puster litt støv fra tråden. Fremdeles noen interesse for dette? Kan vel trygt si vi er kommet godt over julemaset og nyttårsfeiringen nå. :grin: For de fleste i hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Arthur Kleppe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jula er vel over for de fleste nå kan jeg tenke meg . Personlig så kan jeg ikke stille før etter 3 mars. BjøRn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Julen er så og si over her også, blir vanskelig for meg også å få til noe før i begynnelsen av mars. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Vi må vel få til noe snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Lygre Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg er med! ..så sant det passer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det ser ikke ut som jeg kan før i mars jeg heller. Men det er jo ikke umulig å finne en dag da vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.