Gå til innhold

På vei til Porto


Anbefalte innlegg

På lørdag fløy jeg til Porto før jeg skulle ut på julebord med Meny-folka. Porto er en destinasjon jeg elsker å fly til i virkeligheten, men ikke så mye i FS fordi det mangler scenery der. However, så fant jeg fant en bra AFCAD fil til flyplassen og derfor tok jeg turen ned denne lørdagen. Fløy Lufthansa fra Frankfurt. Tok 16 bilder fra turen og dette er derfor en bildedokumentar mer enn en bildeserie, så kvaliteten er kanskje ikke så bra på hvert enkelt bilde.

 

Fløyet på vatsim off course!

 

Tekst over bildene! (Storyline!)

 

442 nautiske mil fra Porto Francisco Sá Carneiro flyplass ;)

Lufthansa302.jpg

 

En titt på en av skjermene i kabinen forteller oss at vi nå er i Biscaya-bukta ;)

Lufthansa31.jpg

 

Jeg begynner å tenke på approachen til Porto mens flyet gjør en høyresving mot ASTURIAS VOR:

Lufthansa32.jpg

 

Land igjen, nå er vi rett ved Spanias nordkyst:

Lufthansa33.jpg

 

Fin sikt selv om vi er oppe på FL360:

Lufthansa34.jpg

 

"Ladies and gentlemen, this is your captain speaking, we have you just started our descend and will be landing in Porto in about 15 minutes. The weather in Porto is looking pretty good at the moment with few clouds and 17 degrees in the air". Before landing please make sure your seatbelts are fastened, your tray tables and seats are in their upright position, thank you".

Lufthansa35.jpg

 

Lufthansa36.jpg

 

"LPPR_APP: Lufthansa 4552, turn left heading 200 degrees and cleared ILS approach RWY 17, report established on the localizer"

Lufthansa39.jpg

 

"Cabin crew, please be seated for landing, thank you"

Lufthansa393.jpg

 

Flightspotter: "Flyr Lufthansa 737-300 hit? Flyr ikke de bare A320 hit?"

Lufthansa392.jpg

 

"Landing"

Lufthansa40.jpg

 

Touchdown, spoilers up and reverse thrust:

Lufthansa41.jpg

 

Lufthansa42.jpg

 

Lufthansa43.jpg

 

Mye jobb med disse bildene, så legg gjerne igjen en kommentar ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig kult! Nice redigring ;) Er det slik at skjermen viser det slik' date=' eller har du redigert den og? :confused: [/quote']

 

Disse bildene er ganske mye redigerte, leste på siden hans at han kunne bruke opptil 30 minutter på ett bilde!

 

Men ellers like godt som vi forventer av deg Paulo :grin:7

Flott story! Vært der ett par ganger eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...