Gå til innhold

FS-Treff på Luftfartsmuseet i Bodø?


Bjørn Petersson

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg sitter med en gylden mulighet for å få arrangert et FS-treff på flymuseet i Bodø, men for at jeg skal gidde å gå videre med dette må jeg vite at det er nok interesse for dette.

 

Påmelding blir forhåpentlig vis gratis, men binnende.

 

Kan ikke si med sikkerhet hva slags ordninger hva vi får med museet med tanke på tilgang til museet i seg selv.

 

Husk at nå vil jeg bare vite interessen, og dette er ikke binnende.

 

Dato kommer ved senere annledning, men forhåpentlig vis før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Har noen datoer i hodet som kan passe for min del og noen deltagere jeg har pratet med.

 

Fredag til Søndag:

28.-30. November

5.-7. Desember

12.-14. Desember

 

Om dette passer veldig dårlig for mange her så er det mulig å få dette plassert til ut i Januar, med et lite forbehold om at luftfartsmuseet da vil være helt stengt grunnet totaltrengjøring av utstillingsobjektene osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida, her har det skjedd noe sist.

 

Har vært en glipp fra min side. Venter fortsatt på svar, skal purre på dem på Mandag. Har selv også hatt mye å gjøre, har tatt opp eksamener og hatt mye å gjøre på skolen nå før jul.

Jeg er like spent som dere når det kommer til tidspunkt!

 

Jeg skal prøve å holde dere bedre oppdatert fremover, og dere får vite hva jeg får vite etter at jeg har pratet med dem i morgen...

 

Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...