Bjørn Petersson Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hei! Jeg sitter med en gylden mulighet for å få arrangert et FS-treff på flymuseet i Bodø, men for at jeg skal gidde å gå videre med dette må jeg vite at det er nok interesse for dette. Påmelding blir forhåpentlig vis gratis, men binnende. Kan ikke si med sikkerhet hva slags ordninger hva vi får med museet med tanke på tilgang til museet i seg selv. Husk at nå vil jeg bare vite interessen, og dette er ikke binnende. Dato kommer ved senere annledning, men forhåpentlig vis før jul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Blir dette i jule-ferien, eller en helg før det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Høres interesant ut, ser frem til mer info angående dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 10. november 2008 Premium Medlem Del Skrevet 10. november 2008 Dette var da svert så intresangt,da jeg og min frue skal, tilbringe jul og nyttårshelgen i Bodø. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Bjørn, i`m in Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Nais Bjørn..I'm in Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Høres ut som at det er noen interreserte. Håper det blir fler enn oss seks. Hvis vi får gjennomført dette blir det snakk om å bruke klasserom 1 og 2 i 3. etasjen hvor man har full utsikt over flyplassen og spesielt innflyvningen til 27. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Einar Sylte Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Høres ut som en god ide. Har du noen dato i tankene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Jeg tenker på i midten av desember..., et slags juletreff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Sure im in Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Høres ut som det er greit interesse, skal diskutere litt med kontakten min der borte i dag, og høre om det logistisk sett lar seg gjennomføre, med tanke på internett-tilgang, tilgang til museet generelt osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Venter i spenning Bjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Hei. Har noen datoer i hodet som kan passe for min del og noen deltagere jeg har pratet med. Fredag til Søndag: 28.-30. November 5.-7. Desember 12.-14. Desember Om dette passer veldig dårlig for mange her så er det mulig å få dette plassert til ut i Januar, med et lite forbehold om at luftfartsmuseet da vil være helt stengt grunnet totaltrengjøring av utstillingsobjektene osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Skal bort siste helga i November så 5.-7. og 12.-14.Desember passer bra for min del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Helgen 5 til 7ende Desember vil passe best for min del, ettersom det der Gardermoen Realtime Søndag 14 Desember, og jeg har Engelsk Eksamen Mandag den 1 Desember. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hei bjørn hiver meg med jeg. er ikke så lange biten mellom svolvær og bodø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 noen som finner ut av noe? er jo strax i desember her jo?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja, vi venter forstatt på mer info Bjørn. Det er jo bare 4dager igjen til 5Desember nå, så dersom treffet blir arrangert nå til helgen burde det jo komme mer informasjon snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 da va den helga gått.. ????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Da gjenstår 12.-14. Desember Bjørn: Where are you? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 ser dårlig ut det også. 12 er i morra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jepp.Vi får satse på over nyttår en gang.. Som han sier: "Så er det mulig å få dette plassert til ut i Januar, med et lite forbehold om at luftfartsmuseet da vil være helt stengt grunnet totaltrengjøring av utstillingsobjektene osv." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Sist jeg snakket med Bjørn, sa han at han fortsatt ventet på svar fra ledelsen. Så folkens, ikke ha noe hastverk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben Frydstad Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 oi! ser at jeg må være mer aktiv på forumet jeg har ikke vært på loga siden langt før desember men jeg er itresert å komme jeg bor jo bare 5min unna med sykel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Petersson Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 Oida, her har det skjedd noe sist. Har vært en glipp fra min side. Venter fortsatt på svar, skal purre på dem på Mandag. Har selv også hatt mye å gjøre, har tatt opp eksamener og hatt mye å gjøre på skolen nå før jul. Jeg er like spent som dere når det kommer til tidspunkt! Jeg skal prøve å holde dere bedre oppdatert fremover, og dere får vite hva jeg får vite etter at jeg har pratet med dem i morgen... Bjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.