Lars Nigardsoy Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er ferdig med den nye filmen min no, og tente at dåkke kunne komme med litt konstruktiv kritikk og tilbakemeldingar om kva som var bra, slik at eg kan forbedre meg sjøl vidare. Er sjølv fornøgd, og håpar dåkke likar den òg. Say no more, here it is: [video:youtube]VATOlU_fl8Y (Litt lav youtube kvalitet, menmen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Flott film, var ikke mye å si på denne nei, bra vakg av musikk som passet til typen film.. Fortsett med sånne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Tøff film! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 EXTREMT BRA vil jeg si. Utsolig fin flyging gjennom Grand Canyon. Beste filmen jeg har sett på lenge" :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 WOW! Absolutt noe av det beste jeg har sett på lenge! Og får en rå-bra FPS!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Nigardsoy Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Veldig kjekt å høre folkens! Kjenner meg med en gang engaskjert og motivert til å starte på et nytt prosjekt igjen i framtida. Takker for god respons! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragnar Johnsen Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Nydelig. Elsker filmer av god kvalitet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Cool. mega bra....stå på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 21. september 2008 Premium Medlem Del Skrevet 21. september 2008 Fin film, godt redigert og grei flyvning. Kunne ønsket meg litt råere aerobatics, slik man forventer av Extra 300 :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Nigardsoy Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Ja, vi fauk på en server med 3-4 pilotar dar vi gjorde møkje meir avanserte triks og stunts. Fekk en del av det på film, men tok det ikkje med i filmen, sidan det var en del bugs (lys og dører og forsjellig som ikke samsvarte...) ute og gjekk. Et eventuelt neste prosjekt skal inneholde meir ''action'' og triks/stunts med fleire fly i lag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Røsberg Mauren Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Fin film.. men en ting jeg reagerte på var klippingen @ musikken - Spesielt i starten. Her kunne klippingen vært mer i takt med musikken Men fin film! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Nigardsoy Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Ja, prøvde heile tida å klippe filmen etter slagene i musikken. Overgangen vart ikkje helt bra alle plassar, men dei fleste plassane gjekk (trur eg då..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Are Pettersen Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Bra film dette...! Spenstig flyving, og fin paint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Nigardsoy Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Bra film dette...! Spenstig flyving' date=' og fin paint [/quote'] Ja, painten kan forøvrig lastast ned frå www.planespotter.be om noken var nyskjerrig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.