Morten W Melhuus Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Utrolig men sant http://www.flightsimx.co.uk/xplane/iphone-x-plane-review/ M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Burde få meg Iphone :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Hahaha! Kjøpte det nå nettopp og har nettopp hatt min første flytur. Det er DET kuleste spillet EVER! Helt fantastisk morsomt! Til dere som har iPhone, SKAFF DET! Mathias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten W Melhuus Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 I.flg. Austin er dette bare begynnelsen. Neste (gratis) oppdatering vil ha flere flyplasser og flytyper, helikoptre, gliders etc etc. Kan også nevne at X-Plane Automotive (fysikkbasert bilsimulator) blir sluppet om en ukes tid. Denne skal også til iPhone. MVH M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eik Bruserud Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Fett! Dette må jeg ha :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Dette så jo skikkelig morsomt ut, men jeg stusset på noe man ser på systemsiden i artikkelen det er lenket til. Der er det snakk om bane 06 og 24, men jeg trodde det var scenery for Innsbruck? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten W Melhuus Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 hmm.. kanskje siden LOWI har offsett localizer? M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Vold Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Ønsker å se en video-klipp av dette her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Kul idè i det minste, men hvordan fungerer det å styre flyene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 iPhone har bevegelses-sensorer. De samme sensorene kan også brukes til å vise rystelser, f.eks. når du kjører bil. Som om det var interessant, men det var bare et eksempel til. Video: http://smg.photobucket.com/albums/v405/seilfly/?action=view¤t=iphone_xplane.flv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Ligger vel ikke i App store? Jeg finner det ikke til min iphone Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Bruk linken i artikkelen. Koster 55kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 iPhone har bevegelses-sensorer. De samme sensorene kan også brukes til å vise rystelser' date=' f.eks. når du kjører bil. Som om det var interessant, men det var bare et eksempel til. Video: http://smg.photobucket.com/albums/v405/seilfly/?action=view¤t=iphone_xplane.flv [/quote']Ah, se der ja, artig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 hmm.. kanskje siden LOWI har offsett localizer? Godt mulig det er det som er grunnen, men LOC for 26 har kurs 255.. Uansett et morsomt add-on til iPhone. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Så artig ut! Noen som vet om noe som ligner til Nokia N95(8GB)? Den har også bevegelsessensorer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn-Martin.Nilsen Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg kjøpte det til iPod Touch for 55kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har en ipod touch i betstilling, men vil ha noe til N95 imens :grin: Noen som vet om noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.