Gå til innhold

Virtual Benair?


Per-kristian Jensen

Anbefalte innlegg

Kjempe fint at flere er med! Selv vil jeg nok ikke kunne bidra med koding av siden osv da jeg ikke kan et kvekk der... Og siden foreldrene mine ikke akkurat støtter hobbyen min så veeldig mye tviler jeg på at jeg kan betale noe for siden heller :( Men det jeg KAN bidra med er ruter, administrativt arbeid, sjekklister m.m

Kjempe fint at noen tilbyr seg å hjelpe til med siden. Skal få snakket med en som kan litt mer en meg på det området i løpet av dagen for å se hva han kan hjelpe med også.

 

Feelthere sin C208 er paintet ja, men jeg tror kansje vi burde ha en paint til Default også... Benair flyr faktisk ikke bare cargo. De flyr også oppdrag for ulike fallskjermklubber blant annet i Bodø når de skal ha større hopp.

 

Og bare så det er sagt! Dere trenger IKKE vente til vi har noe side oppe eller slikt for å fly som HAX på VATSIM altså! Send PM hvis du ønsker info ang rutene og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...