Stian Rolandsen Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Hei, Tenkte jeg kunne prøve å dele noen bilder fra den siste tiden med dere. Så får jeg bare håpe at dere liker det dere ser CX departing the new Hong Kong airport SAS from Lisbon to Oslo a late evening And my favourite airline, Widerøe, with some short Dash 8 hoping in northern parts of Norway SAS A319 Departing Heathrow on a stormy Morning Air France 777-300 heading for Osaka, Japan Japan Airlines 767 arriving at Kai Tak That's all folks Siter
Mads Hjemmen Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 PENEEEENT!!!!! Hvilken modell er OY-KBR til SAS Jeg elsker bilde 9. nedenifra. Kan du poste det i 1700 x 1200? Siter
Paul Thomas Kvam Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 En aldeles nydelig bukett bilder. Her var jo samtlige bare til å nyte. Summasumarum....., snadder. :grin: Siter
Tom-Inge Larsen Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Peeeent Hva slags sceneryer er det du har brukt? TI Siter
A L Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Oi oi! Dette var noen Fine bilder! Mye bra! Hvor har du fått alt det ground stuffet fra, pushback bil osv ? Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Omg! NICE !! Fs9 eller Fsx??? Specs?? Siter
Bent Stoa Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Er jaggu lenge siden jeg har sett bildestuff fra Kai Tak. Hvem er det som har jobbet sånn med dette sceneryet? Ser meget bra ut - fine bilder. Du kunne selvsagt hatt mer sidevind og fått en sånn landing Kai Tak var berømt for. Det gikk med mengder av gummi, motorer og winglets på den flyplassen og enkelte maskiner havnet i vannet. Hehe... Siter
Truls Petter Elven Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Wow, Stian Dette var kjempeflott.... Siter
Stian Rolandsen Skrevet 2. august 2008 Forfatter Skrevet 2. august 2008 Takker for alle kommentarer på bildene. Postet av Mads Hjemmen: PENEEEENT!!!!! Hvilken modell er OY-KBR til SASJeg elsker bilde 9. nedenifra. Kan du poste det i 1700 x 1200? Modellen er Project Airbus: Last ned her Har desverre ikke bildet i original størrelse lengre, beklager. Postet av Tom-Inge Larsen: Hva slags sceneryer er det du har brukt? Scenery i bruk i disse bildene er: New Hong Kong Airport Chek Lap Kok av Thomas Kwong - Søk på Thomas Kwong på avsim Hong Kong city & Hong Kong Old airport Kai Tak - Fly Tampa: http://www.flytampa.org/ Scenery brukt i bildene med Widerøe er: Norway Mesh, UT Europe med Freddy Wilhelmsens Merge med Norway Scenic. London Heathrow i bildene med SAS A319: Aerosoft/Simwings Mega Airport London-Heathrow Paris Charles De Gaulle: Simwings LFPG Postet av Alexander Lund: Hvor har du fått alt det ground stuffet fra, pushback bil osv ? Det er AES: Aerosoft AES Postet av Sindre S. Lillehaug: Omg! NICE !! Fs9 eller Fsx??? Specs?? FS9 i bruk her ja... Specs: Core 2 Duo E6700@ 2.66GHz 4Gb Ram Nvidia GeForce 8800GTX Postet av Bent Hansen: Du kunne selvsagt hatt mer sidevind og fått en sånn landing Kai Tak var berømt for. Det gikk med mengder av gummi, motorer og winglets på den flyplassen og enkelte maskiner havnet i vannet. Hehe... Bruker alltid Active sky så været er...out of my controls Siter
A L Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Utrolig kult! trodde du var medlem nr1 som syns screenshotforumet var latterlig jeg ? Siter
Stian Rolandsen Skrevet 3. august 2008 Forfatter Skrevet 3. august 2008 Hehe... Ikke screenshots (Arkiv) Gode gamle måten å poste screenshots på har jeg ingenting i mot... Men det nye systemet derimot.... Nei fysj!! Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Herregud! Dette var jo sykt bra! Alt var fint, men spesielt det første Widerøe-bildet og innflygingen til Kai Tak! Kan ikke fatte og begripe at dette er FS9 Siter
Kjetil Mathisen Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Flotte bilder.. Dette var virkelig en fryd for øyet. Regner med det er Wilco sine busser du flyr med der? Kjempe jobb med simmen din Stian.. Siter
Jakob Arne Brønstad Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 jeg lastet ned Project Airbus sas, men er det slik at det finnes bare default 737 panel til den? Siter
Stian Rolandsen Skrevet 4. august 2008 Forfatter Skrevet 4. august 2008 Nei du har flere alternativer: A320 panel av Ken Mitchel: Last ned fra avsim, dette er med Tom Collins sin update Merge med Wilco: Merge PA med Wilco Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.