Gå til innhold

Er du fallskjermhopper? SE HER!


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Sted: Notodden

 

Nå ble du nyskjerrig tenker jeg, selv du som ikke er fallskjermhopper sitter vel å leser dette nå, men ikke fult så ivirig å nyskjerrig som du som gang på gang har hoppet ut fra ett fly!

 

Uansett, to the point!

 

Førstkommende lørdag (19. Juli) skal jeg fly noen damer som skal ha utdrikkingslag. Tanken var å få bruden til å TRO at hun skal hoppe tandemhopp fra flyet! Derfor trenger vi èn stk. fallskjermhopper med utstyr. Detaljene er ikke så nøye, så lenge bruden blir overbevist om at hun skal hoppe tandem. Jeg vil igjen understreke at det IKKE skal hoppes tandem.. Mindgame is the name! :grin:

 

Hva får du til gjengjeld? Det er ingen penger å hente her, men du får en gratis baksetetur fra Notodden til Lunde, og styrmannsetet er ditt på turen tilbake til Notodden da selskapet skal settes av på Lunde.

 

Har du tilgang på slikt utstyr og har lyst til å være med på dette, kontakt meg så snart som mulig!

 

MVH

Ivar Skaugstad

Tlf: 909 72 863

E-post: icskaug[æt]hotmail.com

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg bare er en festbrems, men virker ikke dette som en veldig dårlig idé? :crazy: Jeg hadde blitt alvorlig sur hvis noen fikk meg til å innbille meg at jeg skulle faktisk hoppe tandem, og når man er på hopphøyde få beskjeden "Vi bare tulla, du skal ikke hoppe!". Jeg mener, tenk å sitte i en cessna (eller hva det nå er) og psyke seg opp til å faktisk hoppe ut av et fly i 3000 meters høyde - som for veldig mange er en drøm som drømmes med skrekkblandet fryd, men alikvel noe mange har lyst til å gjøre - og så få nyheten om at det bare var kødd rett i fleisen, sekunder før man ville åpnet døren og stilt seg klar. Med mindre vedkommende har så lite lyst at hun nærmest ble tvingt ombord i flyet, vil dette være en helt ekstrem skuffelse, og personlig ville jeg blitt alvorlig irritert på den som kom med, og utførte, ideén. Mulig jeg ikke ser det humoristiske i et slikt opplegg, så hvis noen andre gjør det, vær så snill og vis meg hvordan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre vedkommende har så lite lyst at hun nærmest ble tvingt ombord i flyet

 

Hehe' date=' det tenkte jeg også på. Og det skal vel godt gjøres å overbevise noen som ikke vil hoppe fallskjerm at de "skal" hoppe, hehehe. Min erfaring er ihvertfall at mange er pissnervøse før de skal opp, og det er de som faktisk [i']vil [/i] hoppe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, deler samme mening som dere. Hele opplegget er planlagt av ett utdrikkingslag, jeg er bare piloten jeg. Evt. panikkfylte kvinnfolk hanskes vi med der og da. :grin: Forøvrig likte jeg godt tanken med "er du klar?" når vi er godt oppe i høyden, men uansett trenger vi en fallskjerm! :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...