Ivar Skaugstad Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Sted: Notodden Nå ble du nyskjerrig tenker jeg, selv du som ikke er fallskjermhopper sitter vel å leser dette nå, men ikke fult så ivirig å nyskjerrig som du som gang på gang har hoppet ut fra ett fly! Uansett, to the point! Førstkommende lørdag (19. Juli) skal jeg fly noen damer som skal ha utdrikkingslag. Tanken var å få bruden til å TRO at hun skal hoppe tandemhopp fra flyet! Derfor trenger vi èn stk. fallskjermhopper med utstyr. Detaljene er ikke så nøye, så lenge bruden blir overbevist om at hun skal hoppe tandem. Jeg vil igjen understreke at det IKKE skal hoppes tandem.. Mindgame is the name! :grin: Hva får du til gjengjeld? Det er ingen penger å hente her, men du får en gratis baksetetur fra Notodden til Lunde, og styrmannsetet er ditt på turen tilbake til Notodden da selskapet skal settes av på Lunde. Har du tilgang på slikt utstyr og har lyst til å være med på dette, kontakt meg så snart som mulig! MVH Ivar Skaugstad Tlf: 909 72 863 E-post: icskaug[æt]hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 No one? Fullt utstyr er ikke nødvendig, en kjeldress, briller (kan godt være sveise- eller dykkebriller :grin:) og en fallskjerm holder lenge. Eller er det ingen som har lyst på en gratis flytur? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Prøv å spør på gjesteboka i noen fallskjermklubber. Jeg er desverre opptatt med å hoppe den dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Om jeg får lov til å komme med et artig sitat? "You don't need a parachute to go skydiving. You do need a parachute to go skydiving twice." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Du bor waaay for langt unna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Kanskje jeg bare er en festbrems, men virker ikke dette som en veldig dårlig idé? :crazy: Jeg hadde blitt alvorlig sur hvis noen fikk meg til å innbille meg at jeg skulle faktisk hoppe tandem, og når man er på hopphøyde få beskjeden "Vi bare tulla, du skal ikke hoppe!". Jeg mener, tenk å sitte i en cessna (eller hva det nå er) og psyke seg opp til å faktisk hoppe ut av et fly i 3000 meters høyde - som for veldig mange er en drøm som drømmes med skrekkblandet fryd, men alikvel noe mange har lyst til å gjøre - og så få nyheten om at det bare var kødd rett i fleisen, sekunder før man ville åpnet døren og stilt seg klar. Med mindre vedkommende har så lite lyst at hun nærmest ble tvingt ombord i flyet, vil dette være en helt ekstrem skuffelse, og personlig ville jeg blitt alvorlig irritert på den som kom med, og utførte, ideén. Mulig jeg ikke ser det humoristiske i et slikt opplegg, så hvis noen andre gjør det, vær så snill og vis meg hvordan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Litt enig med Magnus. La heller jenta sitte i forsetet, og når dere når god høyde, lar du en person som sitter bak prikke henne på skulderen, holde opp fallskjermutstyr og si "Er du klar?" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Peder Nilsen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Med mindre vedkommende har så lite lyst at hun nærmest ble tvingt ombord i flyet Hehe' date=' det tenkte jeg også på. Og det skal vel godt gjøres å overbevise noen som ikke vil hoppe fallskjerm at de "skal" hoppe, hehehe. Min erfaring er ihvertfall at mange er pissnervøse før de skal opp, og det er de som faktisk [i']vil [/i] hoppe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Hehe, deler samme mening som dere. Hele opplegget er planlagt av ett utdrikkingslag, jeg er bare piloten jeg. Evt. panikkfylte kvinnfolk hanskes vi med der og da. :grin: Forøvrig likte jeg godt tanken med "er du klar?" når vi er godt oppe i høyden, men uansett trenger vi en fallskjerm! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle Fosse Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Åh steike! selvom du "bare er piloten" spør heller om de er med på den "er du klar" greia... hadde vært så uffattelig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Er du ikke på Notodden da Ivar? Sjekk med seilflyklubbene om de har en fallskjerm du kan låne en kort stund. Seilflygere flyr nesten alltid med fallskjerm, så de har endel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ja, men ser kanskje litt teit ut slenge to stykker med i vanlige klær og hver sin rundskjerm? Eller så kanskje du kan få en fra Seilflyklubben til å være med, bare at han har på seg kjeledress, en lue som er festet med strikk ellernoe og sånne snowboard-briller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Tviler på at de ser forskjell på en rundskjerm og en firkantskjerm i pakket tilstand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Som sagt, detaljene er ikke så nøye, burde ikke være noe problem å overbevise ei naiv dame. Been there, done that! :grin: Skal forhøre meg i seilflyklubben, tenkte bare å gi en av forumsmedlemmene en mulighet før jeg kaprer noen andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.