Nikolai.R.Haugen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Mystisk Boeing etterlatt på flyplass. Ved flyplassen i den vietnamesiske byen Hanoi står det en Boeing 727. Myndighetene vet at det landet i fjor, og at det ankom fra Kambodsja. Men det er alt. Hvem som eier flyet, vites ei. Og ingen har hittil meldt seg. :crazy: Her står resten: http://www.dagbladet.no/dinside/2008/06/12/537984.html her er forresten et bilde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Kan ta deg jeg hvis de vil det :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Det var der jeg glemte den... :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Blir dyrt for deg når du henter den igjen Alexander. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hadde noen turt å fly den der om dere fikk den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Vad är en "paraplyorganisasjoen" ?! Låter otroligt "förnorskat" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander Storvig Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Blir dyrt for deg når du henter den igjen Alexander. Den er ikke min alikavell! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Næss Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Vad är en "paraplyorganisasjoen" ?! Låter otroligt "förnorskat" mm... http://sv.wikipedia.org/wiki/Paraplyorganisation Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 morsomt, hadde vært stilig og tatt seg runde inne i et forlatt fly. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Blir dyrt for deg når du henter den igjen Alexander. Den er ikke min alikavell! :grin: Fornuftig, frontruta må jo være dekket med parkeringsbøter :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 nei dæææven Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.