Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 31. mai 2008 Premium Medlem Del Skrevet 31. mai 2008 .....og de første flyene har begynt å ankomme. Noen ønsker å være tidlig ute for å sette seg inn i de lokale forholdene, samt nyte noen feriedager i lyse sommernetter. Disse tre gamlingene (en Harvard og to pensjonister) tok turen over dammen i håp om å få se midnattsola, og har allerede satt Bodø på hodet. Hilsen AlphaSim Harvard og Bodø Scenery Beta 6. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolai.R.Haugen Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Fine bilder! Hvilken AI traffic har du?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Nydelige bilder Ernst. Du viser virkelig fram kvaliteten over "det nye flyplassen" og gleder med til denne er ferdig Flotte saker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Hvilket scenery er flyplassen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 31. mai 2008 Takkåtakk. AI-trafikken er "Steinar GTS Grindstein Spesial" og Scenery er Beta6 av det kommende Bodø Scenery X av Terje Brun. Det er bare detaljer igjen til det er ferdig, så jeg har begynt å håpe på at det blir ferdig til Bodø Air Show (????? :blush: ), men det er det selvsagt Terje som bestemmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 1. juni 2008 ....Og sannelig kom det enda en Harvard. De var ikke seine om å starte formasjonstrening rundt Bodø-halvøya :grin: ...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 flotte bilder, nå må jeg ta turen opp over med LN-WND. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Nydelige bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Herlige bilder, Ernst! Ser frem til prøve SP3 sammen med det Bodøsceneryet som jeg har savnet så ille til FSX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Torleif Småback Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 RÅTT!!! Gleder meg til jeg kan fly sånn. Likte spesielt bilde nr. 4 Og de F-16 flyene? Er det noe av det samme som nevnt her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Brun Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Meget bra Ernst! Har nå lastet opp sceneryet til Flightsim.no så det blir vel tilgjengelig om ikke så alt for lenge. Vil bare si igjen tusen takk til Ernst, uten han hadde det nok ikke blitt et slikt scenery. Vil anbefale han som Beta-tester til alle andre som lager noe. Det kan være litt feil ennå i sceneryet, vil nok komme en oppdatering om ikke så lenge. Spesielt Treshold på rway07 må gjøres noe med. Håper alle kan kose seg med dette likevel. P.S: Det ligger en Beta-versjon av Helle flyplass ENSH sammen med Bodø. Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Gratulerer, Terje :smile: Nå kan jeg endelig gjenoppta flyvningene mellom ENBO og ENTC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Heftige bilder Ernst! Dette var litt av en forsmak til både airshowet og sceneryet... :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 2. juni 2008 Takk igjen folkens . Ser frem til prøve SP3 sammen med det Bodøsceneryet SP3 ??? Og de F-16 flyene? Er det noe av det samme som nevnt her? Nei, F-16 er en del av AI-trafikken som Steinar Grindstein har satt sammen. Vil bare si igjen tusen takk til Ernst, uten han hadde det nok ikke blitt et slikt scenery. :blush: Som vanlig en beskjeden Terje. Bodø-sceneryet er utelukkende hans idè og utførelse! Jeg har bare kommet med ønsker, så har bygninger og forandringer kommet på løpende bånd. Ingen ting har vært umulig, og jeg er kjempeimponert over hvilken kunnskap og evner den gutten innehar . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ernst. SP3 til Win Xp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 3. juni 2008 Aaaaha, har den noe innvirkning på FSX?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 SP3 ??? siden jeg gammel betatester på FSX og tidligere MS ansatt har jeg fortsatt litt goder til overs enda og fikk da en liten "gave" med litt extra goder til FSX Vent og se når den kommer ut, regner med at du blir overasket :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 3. juni 2008 Altså snakker vi om SP3 til FSX ??????? :crazy: . Når, hvor, hvem, hva, hvorfor, hvorforikke....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.