Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal si [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

kjekt å se at flere en meg surfer flightsim.no klokka 04:50 [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Har du den nøyaktige reiseruten over Atlantèrn ?

[ 04-11-2001: Endret av: Sveinung Helgeland ]

Skrevet

Hehe.. Maurslukeren sier du? (Har ikke tid til å sjekke)

Ifølge tårnet så er ny estimert ankomst 1515, og jeg skal avgårde å låne meg et digitalt kamera i dette øyeblikk, slik at bildene kommer seg på nett så fort som overhodet mulig.... [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Link følger senere...

Skrevet

Widerøe har også leasa et annet fly nå, som de skal sette inn på noen kortbaneruter i vinter..

Kjell Arild Bersås fikk fotografert det nylig da det sto på Værnes..

Widerøes nye sluker

Ellers kan jeg nevne at airpics.com får bilde av WFs nye Q400 kanskje allerede i kveld.. hvis ikke lysforholdene er for dårlige..

Skrevet

Jeg har hørt fra en del folk,at Widerøe bare skal ha ett

dhc8400 [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av Kenneth G. Sørensen:

Det bildet av den maurslukeren er nok manipulert skal du se...

Det som er manipulert er nok bare "malingen". Flyet er ekte nok og er en Dornier, sannsynligvis en Do 228.

(Jada, vet at du vet det, men bare så at de andre får vite at "maursluker'n" finnes). (oj, jeg klarte den uten "smiler").

Ole-Jørgen

Skrevet

quote:

Opprinnelig postet av Kenneth G. Sørensen:

Det der er en Dornier Do-228 ja... Om det er en -100 eller -200 kan nok Kjell Aril Bersås svare på, for han liker de der godt vet jeg...

Ikke heter jeg Kjell Aril eller Kjell ArilD men jeg kan tenke meg at det er en Do-228-200, akkurat maken til Arctic Air sin.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...