Kenneth G. Sørensen Skrevet 4. november 2001 Skrevet 4. november 2001 ...skal etter planen ankomme Torp idag kl. 1715! Flyet er LN-WDZ, og kommer på sitt siste leg fra Reykjavik som WF9255! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
SH Skrevet 4. november 2001 Skrevet 4. november 2001 Skal si [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] kjekt å se at flere en meg surfer flightsim.no klokka 04:50 [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Har du den nøyaktige reiseruten over Atlantèrn ? [ 04-11-2001: Endret av: Sveinung Helgeland ] Siter
Magnus Wiik Skrevet 4. november 2001 Skrevet 4. november 2001 Ta bilder til meg vær så snill! elsker DHC-8 Q400 Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 4. november 2001 Forfatter Skrevet 4. november 2001 Hehe.. Maurslukeren sier du? (Har ikke tid til å sjekke) Ifølge tårnet så er ny estimert ankomst 1515, og jeg skal avgårde å låne meg et digitalt kamera i dette øyeblikk, slik at bildene kommer seg på nett så fort som overhodet mulig.... [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Link følger senere... Siter
Stian Rolandsen Skrevet 4. november 2001 Skrevet 4. november 2001 Noen som vet hvor den er leasa fra den "slukern" Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 4. november 2001 Forfatter Skrevet 4. november 2001 Det bildet av den maurslukeren er nok manipulert skal du se... Og nå til sakens kjerne!! De første bildene av Widerøes Q400 finner dere her: http://www1.airpics.com/search.php?string=LN-WDZ&si=0&count=10&st=1 Enjoy! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
M.Steen Skrevet 4. november 2001 Skrevet 4. november 2001 Widerøe har også leasa et annet fly nå, som de skal sette inn på noen kortbaneruter i vinter.. Kjell Arild Bersås fikk fotografert det nylig da det sto på Værnes.. Widerøes nye sluker Ellers kan jeg nevne at airpics.com får bilde av WFs nye Q400 kanskje allerede i kveld.. hvis ikke lysforholdene er for dårlige.. Siter
Gjest Skrevet 6. november 2001 Skrevet 6. november 2001 Jeg har hørt fra en del folk,at Widerøe bare skal ha ett dhc8400 [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Siter
Dag Johansen Skrevet 6. november 2001 Skrevet 6. november 2001 quote: Widerøe har inngått avtale med den kanadiske flyprodusenten Bombardier om levering av tre Dash 8 Q400, med opsjon på ytterligere fem fly. Pressemeldingen fra Widerøe Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 7. november 2001 Skrevet 7. november 2001 quote: Opprinnelig postet av Kenneth G. Sørensen: Det bildet av den maurslukeren er nok manipulert skal du se... Det som er manipulert er nok bare "malingen". Flyet er ekte nok og er en Dornier, sannsynligvis en Do 228. (Jada, vet at du vet det, men bare så at de andre får vite at "maursluker'n" finnes). (oj, jeg klarte den uten "smiler"). Ole-Jørgen Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 7. november 2001 Forfatter Skrevet 7. november 2001 Det der er en Dornier Do-228 ja... Om det er en -100 eller -200 kan nok Kjell Aril Bersås svare på, for han liker de der godt vet jeg... Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 8. november 2001 Skrevet 8. november 2001 quote: Opprinnelig postet av Kenneth G. Sørensen: Det der er en Dornier Do-228 ja... Om det er en -100 eller -200 kan nok Kjell Aril Bersås svare på, for han liker de der godt vet jeg... Ikke heter jeg Kjell Aril eller Kjell ArilD men jeg kan tenke meg at det er en Do-228-200, akkurat maken til Arctic Air sin. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.