Gå til innhold

Download


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg lurer på en ting! [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

Hvordan i all verden downloader man fly fra http://www.flightsim.com?? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummam det er et eks på unøvendig posting. Vel du må registrere deg som bruket. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan laste ned filer fra flightsim.com?

  • Først må du registrere deg som bruker, dette gjør du ved å klikke på "Member Login" også "If you are a new user"
  • Så følg instruksjonene du får på skjermen
  • Når du så har brukernavn og passord klikker du på "Member Login" igjen og skriver inn brukernavn og passord og trykker "Login"
  • Nå skal du ha kommet ut på flightsim.com sin hovedside, hvis ikke alle linjene er opptatt. Da er det bare å trykke tilbake og logge seg inn på nytt
  • Når du har logget deg inn og du står på hovedsiden så trykker du på "Go To Main Meny" helt nederst på siden
  • Der klikker du på "Search File Libaries"
  • Når du så har kommet inn, søker du på den add-onsen du vil ha og klikker på download
  • Da vil du få opp en copyright advarsel, men bare klikk "I agree"
  • Deretter velger du hvor du vil plassere filen og navnet på filen og trykker på "Last ned"

Håper dette var til hjelp

[ 27-10-2001: Endret av: Rune Valestrand ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar!!!!!!!!!

men jeg har prøvd det men klarer ikke

for prøve en gang til dah!!!!!! [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All nodes are currently busy. Please try again later.

jeg prøver tilbake flere genger pg logger på nytt!!!!!!!!

men det går ikke

[image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/blush.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På norsk kveldstid er pågangen i USA gjerne størst. Prøv andre tider dersom det er svært vanskelig. Personlig har jeg ikke behøvd mer enn 10 forsøk i de "verste" tilfellene. Og husk å logge ut når en er ferdig på forumet, for det er så stor pågang at man slipper ikke inn en "ny pålogger" før en "gammel" lar plassen blir ledig. (Gjelder heldigvis ikke Flightsim.no ennå!) [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Mvh Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Hummam Farooq Bhutta:

All nodes are currently busy. Please try again later.

jeg prøver tilbake flere genger pg logger på nytt!!!!!!!!

men det går ikke

[image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/blush.gif" border="0[/image]

Og dette betyr Hummam (er det fornavnet ditt?)

at alle kontaktene til flightsim.com er opptatt slik at ikke flere kommer inn der. Og det betyr at du må prøve senere.

Prøv gjerne tidlig om formiddagen, da er det ikke så stor trafikk på den siden.

Det er mange som vil inn på de sidene, og ikke alle får plass samtidig. Derfor skjer dette.

Håper dette forklarer litt....

 

Arnt Ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er med dere andre, men personlig har jeg sett meg lei av disse «smileys»-ene for lang tid tilbake. De aller fleste her forstår vel ironi, spøk og en morsomhet selv om en setning ikke avsluttes med en «smiley». «Smileys» er like tåpelig som de vanvittige lattersalvene som legges på i TV-såper og serier til hjelp for de som ikke har den nødvendige hjernekapasiteten til å forstå morsomheter.

Dessuten virker det som om mange finner det meget morsomt å stappe inn så mange «smileys» som overhodet mulig, og ofte i sammenhenger hvor de overhodet ikke passer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Rune Valestrand:

 

Måtte bare bruke opp smilies kvoten din ? [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

[ 28-10-2001: Endret av: Rune Valestrand ]

Klarte bare 8! Det var jo bare ironi i min posting...hvorfor Skjønner dere ikke det??!!!?

[image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]

hehe

Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er fullt mulig å la seg irritere av disse smilies-ene. Jeg er av natur en tolerant person, men disse smiies-ene tar kaka. La meg nevne hvorfor de irriterer meg:

- Samtlige smilies er forferdelig stygge, de er så stygge at jeg blir uvel av å se på dem.

- Altfor mange i dette forumet synes tydeligvis at det er stilig å bruke dem, og bruker dermed opp kvoten på 8 stk. For jo flere smilies, desto mer stilig!

- De skaper disharmoni i forumet, og man blir sliten av at de er til stede. Særlig de som beveger seg skaper rot og kaos i layouten.

- Jeg er sikker på at de som bruker disse smilies-ene ikke blir tatt like seriøst som de som ikke bruker dem.

- Smilies-ene er fordummende. Norske ungdom har i dag store problemer med å forstå ironi. Les: Eksamen i norsk i sommer, flere strøk fordi de ikke forsto ironien i en tekst...Hvorfor? Fordi det ikke var smiley-tegn bak enhver setning. Vi er ironiens generasjon (vi, jeg er selv kun 18), men får store problemer når :-) mangler. En start på at ungdom må lære å bruke hjernen og tenke selv kan være å fjerne smilies-ene fra forum som dette, slik at drivhjulene igjen begynner å gå rundt.

 

Dette er altså grunnene til at jeg finner smilies ytterst irriterende.

[ 28-10-2001: Endret av: Hans Nikolai Førde ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å fortsette å prøve. Jeg har ett råd: Vær tålmodig!, til slutt kommer du deg inn. Det er jo også sant at man må prøve å ungå enkelte tidspunkt på døgnet.

Når det kommer til det andre som blir sagt om smilies:

De er jo så fine å nydelige å se på. Disse må vi jo ha med i postene, og helst øke grensen til 20 eller 30stk per post.

Det er nå også slik at etter at alle skal ha mobil fra de er 8 år, så mister barna og ungdommen evnen til å utrykke sine følelser og synspunkt uten og bruke smilies. Det er jo også kommet frem en kultur der de er sluttet å skrive ord, de bruker bokstaver istedet. Bare se på Sone2 på ettermidagene. Det er jo nesten umulig å forstå hva folk mener i de meldingene som blir skrevet.

Hvis denne utviklingen fortsetter så kan det bli nokså frustrerende både her på forumet og uansett ellers her i verden

(Til de som ikke forsto det: Synspunktet på smilies var IRONI)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

jeg prøver nÅ!

og jeg heter Hummam ja.

det er litt uvanlig navn fordi jeg er muslim men muslimske navn er som omar asim usman men jeg er faktisk den eneste i norge som heter Hummam! [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare prøv om og om igjen, du klarer det til slutt! Det finnes en hel haug med fly der. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

[image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

hehe

Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Martin Kaareng:

Bare prøv om og om igjen, du klarer det til slutt! Det finnes en hel haug med fly der. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

[image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

hehe

Martin

 

Måtte bare bruke opp smilies kvoten din ? [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

[ 28-10-2001: Endret av: Rune Valestrand ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...